Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, April 10, 2008

Konvoluttkort til konfirmant

Nok et konvoluttkort. Denne gangen til ei jente som skal konfirmeres. Vel, egentlig skal dette kortet ligge i butikken som modell. Men jeg kommer til å kopiere det for å gi bort til en niese som skal konfirmeres i mai. Det er jo ikke nødvendig å tenke nytt hver eneste gang :) Nok en gang har jeg brukt produkter som selges i nettbutikken min. Det er jo litt viktig å få vist fram alle godbitene jeg faktisk selger der. :) På framsiden har jeg brukt blomster fra Bazzill, pyntepapir fra Treehouse Memories, stempel fra Papirgleder (tekst) og fra AutumnLeaves (blad). Inni blomsten har jeg brukt bradsramme og halvperle fra Kort&Godt Hobby og som jeg selger i min nettbutikk!
Så åpner man...
...og innsiden avslører at jeg har brukt mange av visdomsordene fra Norsk Stempelblad, og fra Kort&GodtHobby. Alle blomster, stempler, papir og pynt selges i min nettbutikk.
Baksiden har stempel fra Papirgleder og som jeg selger, ja, i nettbutikken min. Vel, alt jeg selger i nettbutikken selger jeg også i den fysiske butikken min på Hosle i Bærum :)

Ha en super dag alle sammen. Dette kommer nok til å vare noen dager for min del. Plutselig strekker ikke tiden helt til for å slappe av med å kikke på andres blogger like mye lenger. Men jeg gjør så godt jeg kan. Jeg tenker på dere alle sammen. Jeg takker og bukker for alle kommentarer som legges igjen. Jeg elsker kommentarer og jeg smiler fra øre til øre for alle jeg får :)




4 comments:

Heidi said...

For noen skjønne kort du har laget! kjempekoselige farger og nydelig dekorert!

Marte said...

Hei Kristin!

Takk for koselig kommentar, er alltid så hyggelig med hilsen fra deg. Har tenkt på deg i det siste, er spent på hvordan det går med butikken! Tenkte å besøke deg en gang i neste uke.. :)

De konvoluttkortene er flotte asså - når skal du ha kurs?

Heidi said...

Koselig at du ville være med på blogcandy inne hos meg. Kjenner godt til det med å aldri vinne, og hoppet jo nesten i taket da jeg var så heldig inne hos Marte.
En lapp med ditt vakre navn ligger iallefall i boksen.

klem fra Heidi

Marte said...

Ja, håper å få det til kanskje på torsdag eller lørdagen.. :) Må bare komme litt ajour med eksamensoppgavene mine først.. Hehe, det er vanskelig å prioritere når jeg mye heller vil lage kort..!