Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, April 10, 2008

Martes blogcandy

Marte har i sin blog utfordret oss alle til å lage et kort til en venn.
Jeg har laget et konvolutt-kort (har fått litt dilla på dem). Endeli har jeg fått brukt noen av de stemplene jeg har siklet etter i nettbutikken min. Kortet blir forresten liggende i butikken min som en modell på et kurs jeg skal holde 7.mai.
På framsiden har jeg brukt et stempel fra Ditten&Datten. Pyntepapiret er fra ScrappersChoice' nye kolleksjon og som selges i nettbutikken min (når jeg bare får lagt de ut)!
Så åpner man...
...og på innsiden har jeg brukt mange forskjellige stempler som selges i nettbutikken min, fra Papirgleder, Norsk Stempelblad, AutumnLeaves og Ditten&Datten.
Tilsammen utgjør dette et kort jeg så absolutt kunne ha tenkt meg å sende til min aller beste venn. Men istedet må jeg altså bruke det som kortmodell. Jeg har nemlig solgt eller gitt bort alle de kortene jeg har laget i den senere tiden, og når jeg nå har åpnet butikk så er det kjekt å kunne vise fram noen forskjellige modeller her og der. Derfor må jeg være grådig med alle kort jeg nå lager slik at jeg kan vise til kundene mine istedet for å glede gode venner rundt omkring!

2 comments:

Marte said...

For et flott kort, Kristin! Har brukt lang tid på å studere alle detaljer, det var virkelig fint! :)

Så får vi krysse fingrene for at du vinner denne gangen - lykke til, og tusen takk for at du tok deg tid til å bidra på min challenge!

Ha en god dag du også - vi snakkes!

Godklem fra meg

Hanne said...

Hei Kristin!

Disse konvoluttkortene har du jammen skikkelig dreisen på! Veldig god og morsom idé, flott laget og idetheletatt :)

Stor klem fra Hanne:)