Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, April 17, 2008

Nok en gang konfirmasjon

Jeg har laget forslag til invitasjoner, takkekort og bordkort til gutte-konfirmasjon. Jeg har dette stemplet av Elvis som jeg selger i butikken min (Kort og godt Kreative kort og scrapbooks), og de nyeste papirene fra ScrappersChoice (også i butikken min). Jeg syns dette passet til en gutt som skal over i de voksnes rekker. Litt røfft og tøfft, men likevel ordentlig og ryddig. Slik ble invitasjonen:
Takkekortet:
Bordkortet (valgte samme modell som Hanne har laget):
Alt av utstyret selges selvsagt i butikken min :)

3 comments:

Heidi said...

Dette var skikkelig kult da.Artig med Elvis stempel :0)

Klem

Jorunn said...

Hei!
Så kule invitasjoner og bordkort! Og dei andre invitasjonane og konfirmasjonskorta som var komt til her i det siste, var også uturlig stilige!!
Herlig design og lekre detaljer!
du har vært veldig produktiv i det siste!!

Tusen takk for besøk og koselig "dikt" i bloggen min! *klem*

Hanne said...

Å, Kristin, så fine de var! Jeg sitter nesten og hopper på stolen i glede, for det er så morsomt å se hva du har gjort med bordkortene "mine" *hihi* Hvordan har du festet den tag'en på Elvis-kortet? Det var forresten et stilig tema!

klemmer fra Hanne:)