Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, April 10, 2008

Nok en pris

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.
(Jeg finner dessverre ikke linken til denne, så jeg kan bare beklage dette. Den er nok blitt borte et sted på veien blant alle bloggerne.)

Jeg sier tusen, tusen takk for denne prisen jeg fikk tildelt av Inger Marie. Jeg er nok en gang beæret. Det er så hyggelig at bloggen min er lagt merke til blant andre bloggere.

Det ser ut for at de bloggene jeg bruker å titte innom har allerede mottatt denne prisen. Jeg lar derfor dette bli en pris til alle dere hyggelige blogger som er innom her og alle dere som jeg titter innom. Denne bloggverdenen har kommet til å bety mye for meg og min kreativitet. Det å kunne se at det er kreative mennesker der ute som kan gi meg litt påfyll av kreativ energi i hverdagen, eller som gir meg anerkjennelse for det jeg selv gjør og lager, det er så utrolig viktig for meg! Tusen takk alle sammen!!


No comments: