Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, April 26, 2008

Søtt baby-kort

En meget god venninne av meg fikk baby for litt over en uke siden. Jeg har lenge gledet meg til at hun skulle få det lille knøttet, for endelig skulle jeg få lage skikkelig baby-kort. Det er det super-lenge siden jeg gjorde. Og jeg har så mange søte baby-stempler i butikken at jeg har virkelig klødd i fingrene etter å bruke noen av dem. Jeg må jo ha en grunn til å bruke stemplene mine, må vite :)
Jeg må si det var virkelig vanskelig å velge bare noen få av dem så derfor har jeg gått helt bananas i stempelhaugen! Det er stempler overalt! Og jeg vil opplyse om at dere finner alle produktene jeg har brukt i nettbutikken min og butikken min på Hosle, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks.
På framsiden har jeg brukt babysko fra Kort&Godt Hobby, tekst fra Ditten&Datten, hjertene er pyntet med stempler fra Bella Stamps-settet jeg har tatt inn, det samme er swirl-stempelet jeg har brukt på bakgrunnen. Kartongen er fra Cardstock, den er skikkelig god å jobbe med. Innsider er skikkelig full av stempler! Sånn går det når man ikke greier å bestemme seg hvilket stempel man skal bruke :)
Jeg har brukt tekst fra Papirgleder på venstre side, rundingen er fra KH Design. Bamsen er fra Papirgleder og rammen er stemplet med stempel fra Hero Art. Høyre side har tekststempel fra KH Design, barnevogn/dukkevogn fra Kort&Godt Hobby og rammen er den samme som på forrige side.

Baksiden er pyntet med et stempel jeg selger i butikken, men som jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra. Teksten i rundingen er fra KH Design, og prinsessekronen med håndlaget av er fra Papirgleder.

Ja, det ble kanskje litt vel mye dette. Men jeg har hatt det skikkelig gøy!!

Da får dere ha en fin lørdagskveld, dere som titter innom i kveld! Nå skal jeg slappe av med litt TV-titting sammen med guttene mine!

Klem fra meg ;)

3 comments:

"Hermine" said...

Nydelig babykort - skikkelig søtt og yndig! Heldige lille jente som får dette :) Ha en flott søndag!

Heidi said...

Kjempesøtt kort til en liten prinsesse. Skjønner at du har kost deg med dette da - og det er nok et kort mammaen til den lille kommer til å ta godt vare på.

Nattaklem fra Heidi

Camilla said...

Såååå søtt!! Her har du virkelig fått boltre deg med baby-stempel;)Likte spesielt godt det stempelet med klessnoren! Men wow!! hele kortet ble utrolig stilig. Nå må du kose deg, og nyte søndagen! Klem fra Camilla.