Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, April 01, 2008

Tildeling av en pris

Wow! Jeg har fått tildelt en pris av Hanne. En pris som blir gitt til noen fordi de er kreative, pga. designen de bruker, materialene de bruker og fordi de bidrar i blogg-verdenen uansett hvilket språk de bruker! Jeg er skikkelig beæret! *bukker i støvet*

Jeg har tittet litt rundt på andres blogger og jeg ser at noen av mine kjæreste blogg-venner allerede har mottatt denne prisen (forståelig nok). Likevel så skal jeg nok greie å finne en gjeng med supre kandidater til denne prisen. Det er jo så utrolig mange som inspirerer meg der ute!

Aller først tenkte jeg å gi prisen til Inger Marie. Jeg kan ikke se at hun har mottatt denne prisen enda, men hun fortjener den så absolutt. Dette er ei dame som er kreativ til tusen. Hun har mange flotte ideer som er verdt å kikke nærmere på. Jeg har tittet på bloggen hennes nesten like lenge som jeg har vært i blogg-verdenen, og jeg må får min jevnlige dose av hennes blogg. Hun har mange koselige kommentarer på lager og jeg elsker å motta besøk av henne i min blogg :)

Så ønsker jeg å gi prisen til Gunhild. Hun er også ei super-kreativ dame. Hun lager de nydeligste stempler, og alle de herlige kortene/eskene hun lager, da!! Jeg må bestandig innom hennes blogg også, og jeg får mye å se på der. Jeg ønsker bestandig å få en liten bit av kreativiteten hennes når jeg ser på det hun lager :)

Jeg har ikke hatt så veldig mye med Marit å gjøre, men litt nå og da. Likevel, jeg er innom bloggen hennes med jevne mellomrom fordi det er så utrolig mange flotte ting å se på der. Marit både scrapper og lager kort og alt er like nydelig. Dessuten har jeg funnet flotte beskrivelser av hvordan man kan fargelegge motiver hos henne. Det er noe jeg virkelig kan trenge :)

En annen dame som fortjener en pris for kreativitet er Beata Ewa. Jeg titter ofte innom hennes blogg, og det er så utrolig mye å få inspirasjon av hos henne. Jeg er imponert over alle detaljene hennes og kan kose meg med kreasjonene hennes i lang tid. Herlig! :)

Sist, men ikke minst, ønsker jeg å gi prisen til Gunn Marit. Jeg fikk øynene opp for henne da jeg oppdaget Toffee-eskene hennes. Jeg var mektig imponert over noe så flott. Men for all del, det er ikke bare eskene som er flotte, alle de lekre kortene som hun lager er jo også et skue. Hun har mange flotte detaljer uten at det blir for mye av det gode.

Så, det var mine utvalgte. (Kunne selvsagt valgt flere, men det ble altså bare fem) Nå må disse gjøre som følger i 'reglementet' på engelsk! :)


To my winners there are 5 rules attached to this and they are :
1) You have to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contibutes to the blogging community no mater what language.
2) Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visit by everyone.
3) Each award winner has to show the award and put the name and the link to the blog that has given her or him award itself.
4) Award winner and the one who has given the prize have to show the link of "arte y pico" blog so everyone will know the origin of this award.
5) To show these rules


Ha en super dag. Jeg har skikkelig nedtelling før åpning av butikken min :)

7 comments:

Inger Marie said...

Hei vennen!!

Tusen takk for prisen, tar du en titt i min blogg har du fått en av meg også.

Ha en fin dag!

God klem

Inger Marie said...

Glemte helt og si at de 2 blå kortene under her var nyydelige :)

Klem

Gunn Marit Solli Håland said...

Hei Kristin! Tuusen takk for pris, det var skikkelig koselig og overraskende!!

Kjempeflotte kort du har laget, artig med litt annen vri enn den vanlige:)

Beata Ewa said...

Hei og tusen takk for awarden - så koselig!!

Så masse flott du lager!! Jeg er helt enig med Gunn Marit - så annerledes kort - kjekt å se noe annet enn det vanlige!!!

Ha en flott helg!!

Marte said...

Hei vennen! Lykke til med åpning av butikken i dag! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Ville fortelle deg at jeg har lagt ut en blogcandychallenge - koselig om du vil gi det et forsøk! :)

Godklem fra Marte

Gunhild said...

Tusen takk for award'en og hyggelige ord, det setter jeg stor pris på!! *klem*!

Så fine kort du har laget! Kjempestilig med 'magebelte' og åpning på midten!

Ha en god helg!
Klem fra Gunhild

Hanne said...

Titter bare innom for å håpe at alt gikk bra med butikkåpningen din! Har tatt en svisj-svusj-runde i nettbutikken nå, og kommer nok til å handle der om ikke så lenge, ja, for du har mye fint! Et stort pluss i margen for at du har vært så flink til å beskrive produktene dine - hva de kan brukes til, eksakt str osv.

Keep up with the good work!
klemmer fra Hanne:)