Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, April 29, 2008

Tredelt kort med magebelte

Nok et kort med magebelte. Dette ble brukt på et kortkurs jeg hadde i forrige uke. Damene som var her på kurset brukte så lang tid på det første kortet at det var så vidt alle fikk tid til å gjøre ferdig dette. Men dette er altså modellen. Jeg har holdt alt i lilla og rosa. Det glitrer litt i glitterlim på fronten. Jeg har brukt et av de koselige stemplene designet av Rachelle Anne Miller. Det er kjempekoselig å sitte å fargelegge, men jeg har ikke akkurat noen særlig teknikk jeg kan skryte av.
Jeg har forelsket meg i prinsessekrone-stempelet. Det passer midt i blinken på et jente-kort.
Alle produktene kan dere finne i butikken min, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks.

Ha en super dag, alle sammen.


Klem fra meg :)

3 comments:

Heidi said...

Kjempefint kort med kjempesøtt motiv. Og jeg bare eeeeelsker rosa da!

Klem fra Heidi

Camilla said...

Lekkert!! Stilfult og så søtt motiv da:) Ha en god uke videre! Klem, Camilla.

Lim said...

I really don't know what more I can say about your cards. They are beautiful. Amazing. Superb!
Hugs,

Lim