Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, May 21, 2008

ATC utfordring

Jeg har lenge ønsket å prøve meg på å lage en ATC. Det har sett så herlig ut med den størrelsen, og det at man kan lage hva man vil på den og det at den ikke har noen annen mening enn at den er et lite kunstverk :)
Da jeg satt og surfet litt rundt på alle bloggene jeg ofte er innom kom jeg borti noen som linket til ScrappeMania, og da jeg kom inn på den bloggen fant jeg en ATC utfordring. Jeg skyndte meg å lage en liten ATC og dette er altså mitt aller første forsøk på å lage en!! Grunnen til at jeg valgte dette temaet er at jeg prøver å være litt flinkere til å drikke vann i løpet av dagen, og derfor er fokuset mitt veldig på vann for tiden :)

4 comments:

Kristina said...

Kjempeflott ATC. Likte veldig godt at du har valgt et tema. :)

Takk for deltakelsen din.

Kristina

Trine {Triurine} said...

Så stilig!! digga sirkelene jeg!
moro du var med på utfordringen!!

ToneF said...

Kjempeflott ATC!!!
Artig at du ble med på utfordringa :)

Brita said...

Lekker!
Takk for deltakelsen:)

Brita - ScrappeMania