Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, May 13, 2008

Bestillingskort - 50-åring

Dette kortet var til en dame som ble 50 år. Jeg fikk beskjed om at kortet gjerne kunne være litt "overlesset" og at det helst burde gå i fargene lilla/rosa/rødt.

Jeg valgte å bruke fargene rosa og lilla. Jeg har brukt swirler på utsiden, og "klaffen" framme er pyntet med et av damestemplene til Norsk Stempelblad. Jeg har brukt QK-alfabetet Metro for å skrive navnet til jubilanten. Innsiden er pyntet med masse forskjellig. Pyntetpapiret er fra SandyLion og er pyntet med glitter. Sommerfuglen er fra Kort&Godt Hobby. Klem-stempelet er fra Papirgleder, billettstempelet er fra KH Design. Blomstene er fra Bazzill. Hjertlig til lykke-stempelet er fra Norsk Stempelblad.
Baksiden er pyntet med swirler og selvsagt håndlaget av-stempel.
Det er skikkelige dårlige bilder. Jeg måtte ha ferdig dette kortet akkurat en spesiell dag fordi kunden skulle ha det samme ettermiddag. Og selvsagt hadde jeg glemt kameraet denne dagen! Krise!! Jeg hater å bruke mobil-kameraet for det er så dårlig (bare 1,3 megapixler), men det var likevel bedre enn ingenting denne dagen :)

Alle varene kan fås i butikken/nettbutikken min, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks.
Jeg håper alle som titter innom får en fortsatt flott kveld :)
Varm klem fra meg :)

1 comment:

Jorunn said...

Wow, så utrulig stilig og for seg gjort kort!! Dette falt nok i smak!!

klem!