Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, May 25, 2008

Bestillingskort til konfirmant

Nok et bestillingskort, nok et rundt kort, nok et konfirmasjonskort! :)

Jeg har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger på disse runde kortene, og jeg må jo si at det er utrolig hyggelig! Tusen takk alle sammen :)

Jeg har enda et par av disse jeg ikke har vist i bloggen min, men nå kommer de straks de siste også. Jeg må vel bare innrømme at jeg syns det begynner å bli nok av disse runde kortene på en stund nå. Jeg greier liksom ikke å komme opp med noe nytt og spennende når jeg må lage så mange på så kort tid. Mye blir derfor ganske likt. Men heldigvis er det jo forskjellige mottakere og også forskjellige givere, så dermed er det nok for det meste meg som merker at dette blir veldig likt.

Kortet ble lilla også denne gangen. Sommerfuglen er punchet ut med en Whale of a Punch jeg selger i butikken min. Jeg har den i forskjellige størrelser og dette er den største av dem :) Baksiden ble veldig enkel.
Innsiden. Med forskjellige visdomsord som er embosset med svart, og en liten QK-konvolutt til pengegave. Sommerfuglene er med også her :)
That's all for now folks!

No comments: