Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, May 25, 2008

Bestillingskort

Dette kortet laget jeg på bestilling. Jeg fikk beskjed om at det skulle gå i fargene rosa/lilla, og at det måtte være mye pynt på det, og at det skulle gis til den voksen dame.

Jeg valgte et pyntepapir i rosa som har litt brunt og grønt/turkis i seg. Derfor har jeg også dratt inn disse fargene i kartongen. Motivet er stempel fra Kort&Godt Hobby, retroblomster i tre størrelser, swirler er nye clearstamps jeg har fått inn (i butikken på Hosle foreløpig). Innsiden, med de samme hjørne-swirlene som forsiden, og med tekst fra Ditten og Datten.
Baksiden ble ganske enkel.

Ha en fortsatt flott dag alle sammen!

Kristin :)

2 comments:

Hanne said...

Det ble et stilig kort, Kristin! De swirlene var det virkelig schwung over, si far når de kan bestilles, da! :)

Nattaklem :)

Hanne said...

... eller si mor *hehe*