Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, May 15, 2008

Bursdagskort i all hast (DT kort #9)

Min yngste sønn skulle plutselig i bursdag. (Disse innbydelsene har en tendens å bli liggende i en lomme eller i skolesekken til like før han skal i bursdagene, og da er det ikke bestandig like greit å få tid til at han lager kortene.) Dermed var det jeg som måtte sitte og pusle sammen noe litt raskt. Da jeg kom fram med dette kortet sa jeg at jeg måtte gjøre det enkelt ettersom jeg tross alt ikke hadde så god tid. Da eldstemann så kortet var kommentaren: "Sa du enkelt?" Og vel, for meg har dette blitt et enkelt kort i den forstand at det ikke er pynt på det! Men jeg fikk plutselig den ideen at akkurat et slikt enkelt kort må være midt i blinken på et barnekurs. Jeg skal nemlig ha et nytt kurs av den sorten onsdag 21.mai, og jeg kan la barna lage ett enkelt kort av denne sorten, og ett som det er litt mere dill på... Hmmm, jeg tror sannelig jeg har funnet løsningen på tidsproblemet mitt fra forrige barnekurs :)
Motivet er et Magnolia-stempel jeg fikk låne av Marte-vennen (Se, jeg får brukt dem!) Ti-tallet på bakgrunnen er stemplet med noen stempler fra QuicKutz. Papiret bak motivet er et fra Scrappers Choice, og det stripete papiret er fra Doodlebut Design (begge finnes i butikken min).
Tekstene er stempler fra Lissie Design. Innsiden har fått en liten pengelomme på den venstre siden (QK-Revolution), og den høyre siden er pyntet med sirkler. Den hvite er selvsagt for å skrive på :)
Baksiden ble gjort veldig enkel. Stripene går i ett med forsiden. (Bildet snudde seg da det ble lastet ned!)
Vel, det var mitt enkle kort! Jeg regner med at det ble overgitt til en ivrig bursdagsgutt i går.
I dag skal jeg ta med meg bilen til noen som skal sette på reklametrykk på den. Etterpå kan jeg kjøre rundt med logoen til Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks uansett hvor jeg drar. Jeg håper det kan gi meg litt reklame på enkel måte.
Forresten; i går ble de nye sidene til nettbutikken min tatt i bruk for fullt. Jeg har ikke helt fått skrevet inn alt jeg ønsker, men jeg er likevel superfornøyd med dem. Ta en titt på www.kort-og-godt.no . Gi gjerne tilbakemelding om det er noe dere syns mangler eller som ikke er fungerer som det skal, eller bare for å si noe positivt :)
Vel, ha en flott dag alle sammen! Klemmer til alle fra meg;

1 comment:

Heidi said...

Heldig den som har en mamma som kan lage slike kort ja. lekkert!

Klem fra Heidi