Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, May 25, 2008

Konfirmasjons-sett

En dag kom en ungjente innom butikken og spurte om jeg kunne hjelpe henne med å lage et forslag til invitasjoner, bordkort og takkekort til konfirmasjonen hennes. Den skal ikke være før til høsten, men hun ønsket å være ute i god tid :)



Vi gikk gjennom hva hun kunne tenke seg av farger og stil, og så skulle hun komme tilbake etter noen dager for å se på det jeg laget ut av det.



Her er mitt forslag. Pyntepapiret er fra Papirdesign. Det er mye sølvembossing langs kantene på kortet og pyntepapiret, pluss tekst og swirler er også embosset. Hjertene er stanset ut i sølvmetallic papir med en Whale of a Punch. Alle materialer finnes i butikken min Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks. Ha en flott kveld alle sammen :)

Klem fra meg :)

1 comment:

Anonymous said...

Du laver nogle fine kort. Jeg har lige været inde på din nettbutiks hjemmeside, den er blevet rigtig god. Jeg håber jeg om ikke så alt for længe kan stikke hovedet indom din fysiske butik. Hils fam. Klemmer fra Mette