Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, May 07, 2008

Kort til svigerinne

Jeg har hatt litt mye å gjøre med bestillingskort, så de kortene jeg skal sende selv til mine kjente og kjære har måttet vente. Dette har gjort at jeg faktisk har hatt gleden av å bruke stempler som sier at man gratulerer med overstått bursdag :) Det kan jo være koselig å bruke de også iblant, selv om jeg faktisk foretrekker å være ute i tide!
Motivet har jeg stemplet opp fra kjære Marte (tusen takk, vennen!), mens resten er ting jeg selger i butikken.

Det er greit med pyntepapir fra Scrappers Choice' siste kolleksjon. Her er det så mange flotte kruseduller at man slipper å gjøre noe selv. Enkelt og greit!

2 comments:

Aud said...

Åh, sånt et nydelig kort - deilige farger!♥
Er vel greit å vente litt på kortet når det er så fint! :o)

Camilla said...

Du har jammen vært produktiv!! Falt helt for dette kortet jeg!:) Flotte farger, og nydelig Tilda. Og den billetten var prikken over i'en;) Ha en flott pinse:) Klem, Camilla.