Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, May 10, 2008

Kursmodell 2 - Barnekurs

Dette var det aller første kortet de begynte å lage på barnekurset. Tenkte at den var såpass enkel at den ikke ville ta så lang tid å lage. Der tok jeg veldig feil. De brukte 1 1/2 time bare på dette! Da måtte det gå som det gikk, med en del stress for å lage ferdig det andre kortet (guttekortet i forrige innlegg). Men kortet falt så absolutt i smak for små jenter!! Vel, mødrene syntes det var fint de også :)
Sommerfuglen er fra Kort&Godt Hobby. Den har jeg selvsagt i butikken min. Vel, alle stempler, papirer, kartong og pynt selges i butikken min :) Innsiden ble pyntet med Bella Brush stempler og tekst fra stempelplaten til Norsk Stempelblad.
Baksiden ble pyntet med midten av QK-blomstene fra forsiden. En enkel måte å dra med seg litt av fargene fra forsiden over til baksiden :)
Det var noen av mødrene som var der som falt fullstendig for den QK-blomsten. Og jeg må innrømme at jeg syns den er veldig anvendelig. Den er enkel å bruke og gjør mye av seg på et kort.
Dere får ha en flott dag der dere er! Jeg må sitte inne på jobben noen timer, men gleder meg til å kunne nyte resten av dagen ute i sola. Det skal bli deilig med noen ekstra dager med fri :)
Klem fra meg;

4 comments:

Marte said...

Hei Kristin! :)

Ja, han er jo søt da! Har spart på lappen,og mange andre - alltid koselig å mimre litt :)

Det er jo helt fantastisk å bo i Bærum i dag - for et flott vær!! Var rundt Semsvannet på torsdag og på Kalvøya i går, og jommen har jeg ikke fått et lite skille... Det er så deilig med denne sommeren!

Nyt fridagene dine - vi sees igjen om ikka lenge håper jeg :)

Heidi said...

Kjempesøte kort du har laget. Skjønner godt at ungene synes det er gøy. Det gjør mine også. De koser seg når de får boltre seg med mammaen sine ting.

God Pinse

Klem fra Heidi

Hanne said...

Flott resultat, Kristin, og dine gode erfaringstips på tidsbruk skal jeg ta med meg når jeg skal sette i gang for fullt med barnekurs til høsten. Tenkte å starte med mellomtrinnet, men også der gjelder det at Ting Tar Tid...

Nyt den andre pinsedagen!
Klemmer fra Hanne:)

Camilla said...

Så søtt kort, de swirlsene er virkelig stilige! Ta en titt inne på bloggen min, jeg har noe til deg der:) Ha en flott dag! Klem, Camilla.