Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, May 25, 2008

Kursmodeller

Disse modellene hadde jeg på et kurs for noen uker siden. Det var et kurs som tok for seg invitasjoner, bordkort og takkekort med bryllup i tankene. Jeg brukte papir fra Papirdesign og stempler fra Norsk Stempelblad på bordkortet. Modellen er en liten gavepose slik at man kan legge litt sjokolade i den som hver gjest kan få. Selve malen til gaveposen tror jeg en gang i tiden hentet fra Papirgleders kreative sider :) Jeg laget et criss-cross-kort som invitasjonen. Jeg har brukt hvit Cardstock og samme papir som bordkortet (fra Papirdesign). På tagen inni kortet har jeg stemplet en invitasjon som er et stempel fra KH Design. På magebeltet er teksten et stempel fra Ditten og Datten og swirlene er fra Norsk Stempelblad.
Baksiden er gjort veldig enkel med swirlene som jeg har brukt ellers på kortet.
Takkekortet ble også enkelt. Jeg har dessverre ikke fått somlet meg til å ta bilde av det enda, men det hadde samme pyntepapir og kartong som invitasjonen.

Materialene til dette finnes selvsagt i butikken min, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks.

Da får dere ha en super kveld og en flott uke framover :)

Klemmer fra meg :)

2 comments:

Hanne said...

Stilig, Kristin! Kjempestilig!

Ha ei flott og kreativ uke, godt å se at du er i gang igjen!!

Gode klemmer i bøtter&spann:)

Jorunn said...

Å så utrulig lekkert!!!
Nydelig gavepose og det criss cross kortet var jo berre så elegant!

klem,
Jorunn