Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, May 21, 2008

LO av fjorårets 17.mai

Dette bildet ble tatt av lokalavisa og var i den i dagene etter 17.mai i fjor. Jeg har lenge hatt lyst til å scrappe det, men har liksom ikke tort å gjøre noe utav det. Litt redd for å gjøre noe feil, og samtidig store forventninger til at jeg skulle lage den flotteste LO'en noensinne!! Vel, bildet har ligget der og ligget der, og plutsetlig bare bestemte jeg meg for å gjøre noe med det!! Resultatet er super-enkelt. Man kan sikkert gjøre en utrolig masse utav det, men jeg er faktisk fornøyd med det. Det passer til meg og min stil - Enkelt!

Jeg har en ekstra kopi av bildet, så jeg skal nok finne på noe bedre etterhvert... kanskje!

1 comment:

Inger Marie said...

Hei Kristin :)

Syns LO´en ble kjempe flott.
Må jo ikke alltid være så mye dill og dall på LO´ene, syns bilde kom til sin rett og den ble kjempe flott.
Håper alt står bra til?

Klem fra Inger Marie