Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, May 07, 2008

Nok et forsinket kort

Min niese fikk heller ikke kort (eller gave) til riktig tid. Motivet er nok en gang et jeg stemplet opp fra kjære Marte. Tekststempelet er fra KH Design. Swirlstempelet er fra settet Bella Brush. QK blomstene er bl.a. trykt ut i pyntepapir fra Papirdesign (det er skikkelig lekkert). Innsiden er med Bella Brush-hjørner. Tekststempelet er fra KH Design.
Personlig stempel fra Scrapmagasinet er embosset i hvitt. Samme pyntepapir fra Papirdesign som på forsiden.
Alt som er brukt (bortsett fra Magnolia-stempelet) finnes i butikken min. Det som ikke er lagt ut i nettbutikken enda kommer så snart jeg får satt meg ned foran data'n litt lenger enn noen minutter av gangen :) Dere må gjerne ta kontakt hvis det er noe dere lurer på :)

Klem fra meg til dere alle!!! Jeg setter veldig pris på alle kommentarene dere legger igjen her. Dessverre har jeg ikke hatt tid til å legge igjen så mange rundt omkring som jeg ønsker. Vit likevel at jeg kikker innom dere av og til og tenker masse på dere :)
Ha en flott dag videre!

7 comments:

Hanne said...
This comment has been removed by the author.
Hanne said...

Bedre sent enn aldri; et av mine favorittordtak ;) Nydelige kort fikk de hvertfall, så jeg tenker du ble tilgitt med det samme!

Klem fra Hanne:)

Inger Marie said...

Hei Kristin!!

Så utrolig mye lekker du har fått laget. Falt jo helt for de runde kortene som er brettet sammen :)

God klem

Aud said...

Nydelig igjen!♥♥♥
Så flott med de store blomstene!

Heidi said...

Skal si du er produktiv for tiden, og så lager du jo så utrolig masse fint. Flotte farger og layouter.

Klem fra heidi

Marte said...

Hei kjære Kristin! :) Så søte kortene dine ble, og så hyggelig å se at du har fått bruk for stemplene! Med denne farten er det ikke lenge til vi må få til en kveld til håper jeg ;)

God natt til deg! Stor klem!

Jorunn said...

Nydelig kort! Så utrulig flott pynta på innsida!

klem