Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, May 22, 2008

Ny LO

Jeg har laget en ny LO. Vel, den er faktisk laget for noen uker siden, men jeg har bare ikke tatt bilde av den og lastet den inn på dataen før nå. Det er ikke like greit å huske på alt ;)

Bildene er tatt en kveld sønnen min skulle spise kveldsmat. Han elsker å få rester av fredagens hjemmelagede pizza (kald!) Samtidig kom han på at han må skrive litt i en dagbok han kjøpte seg rundt juletider. Han insisterte på å kjøpe denne dagboken, men jeg sa at han fikk kjøpe den bare hvis han lovte å skrive i den daglig. Han lovte! Men problemet er å få tid til å skrive litt hver dag. Og når det har gått noen dager så er det ikke like lett å huske hva han gjorde for x antall dager siden! Dagboken har nesten blitt en frustrasjonskilde for gutten! Sånn er det når man lever mer i nåtid og fremtid enn i fortid. Hvilket selvsagt er vel og bra!

LO'en er helt enkel, og fargene går til bildene. Likevel er det ikke mine farger, og jeg er derfor ikke fornøyd. Gjort er gjort, og nå får den være slik. Jeg putter den i en album og borte blir den :)