Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, May 16, 2008

Tomt før 17.mai

Det er ganske rart at det kan gå an å bli så helt utrolig tom! Hodet føles ut som om det er fylt med bomull og det gjør at tankene blir så uklare. Jeg får ikke gjort noe som helst fornuftig :( All kreativitet er borte! Har prøvd meg på noen kort, men det går ikke bra. Det blir ingenting av noe som helst :( (Det kan hende pollenallergien har en del av skylden for dette...)

I morgen er det 17. mai!! Det er jo noe å se fram til, selv om det er meldt kaldt og trist vær her på Østlandet. Guttene mine skal spille i korpset store deler av dagen så det betyr at jeg må se over uniformene i dag. Vel, de har faktisk brukt dem i dag, for de har spilt for de lokale barnehagene, og på en voksenopplæringsplass og på et arrangement på skolen sin. Jeg håper bare alt er like rent og pent som det var i morges. Kjenner jeg de rett så er de ikke det :) Boys will be boys forever!

Vel, jeg ønsker alle bloggere en koselig 17. mai-feiring!! Kos dere!!

Klem fra meg :)

3 comments:

Hanne said...

Ååå, Kristin, vil du ha en klem? Trøste, trøste :) Det er ikke noe morsomt å ha det sånn som du har det nå, det vet jeg veldig godt! Men så vet jeg også at det går over. Det er bare ikke noe vits i å pese med kortlaging så lenge man ikke får til noe (med mindre man må, da). Om noen dager skal du se du har funnet go'formen igjen!

Ha en superflott 17. mai, Kristin!
Masse trøsteklemmer fra Hanne:)

Heidi said...

Du har jo laget så masse fint i det siste Kristin at det er jo ikke rart man blir litt tom innimellom.
kos deg på 17 mai og tenk på alt annet enn kort så skal du se at det plutselig bobbler over igjen oppi det søte kreative hodet ditt.

Kos deg masse og spis mengder med is.

Kjempeklem fra Heidi

Bibbi said...

Det hender man går litt tom, men trøsten er at det blir alltid bedre etterpå!!
Gleder meg til å se hva du kommer opp med videre....

Håper du hadde en fin 17 mai, her hoss oss var det delvis sludd og 3 grader. Ble ikke noe is på oss nei.... :o)