Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, May 13, 2008

Utmerkelse!!!

Jeg har mottatt en utmerkelse fra Camilla og den er litt spesiell. Den er håndlaget! Den skal kun gis videre til fire kreative sjeler (og med begrunnelse!) Jeg får håpe det ikke er så alt for mange som allerede har fått den for det gjør det jo ekstra vanskelig å gi den videre. Ikke for det, det er nok av kreative bloggere som fortjener denne!!!! Aller først ønsker jeg å gi denne utmerkelsen til Anita. Hun er jo bare den store dronningen her i kortlagingsverdenen og det er ikke tvil om at hun er den store inspirasjonskilden til nesten alle sammen :)

Så er det selvsagt Inger Marie! Hun er en av de faste bloggene jeg bare må innom med veldig hyppige mellomrom. Hun har en stil jeg liker, og hun er kreativ til tusen :)

En annen blogger jeg elsker å kikke innom er Jorunn. Hun har en nydelig "touch" på kortene hun lager, og jeg finner alltid mye å se på når jeg kikker innom hos henne :)

Sist, men ikke minst, ønsker jeg å gi denne utmerkelsen til Aud. Hun er jo også en helt super dame og hun er kreativ som bare det!! Jeg syns det alltid er så koselig å titte innom bloggen hennes og setter stor pris på alt hun gjør for bloggverdenen!! :)

Jeg håper disse damene tar imot utmerkelsen og vit at jeg bøyer meg i støvet for dere damer. Det er viktig å ha slike kreative sjeler rundt seg, og dere betyr mye for veldig mange :)

Ha en super dag videre :) Klemmer fra meg, spesielt til Anita, Inger Marie, Jorunn og Aud!! Hipp hurra for at dere fins!

4 comments:

Inger Marie said...

Å snille søte deg Kristin...klemmer.
Nå ble jeg virkelig rørt, begynt å grine her.
Tusen takk for fine ord, de satte jeg virkeligpris på det varmet.

God klem

Jorunn said...

Ååå No vart eg heilt rørt her! Tusen takk, kjære deg!!
Så utrulig snilt av deg!

Stor klem!!!

Lene S said...

Så flott award! :o) Så hilsenen din på 3ndybloggen, jeg skal selvf legge deg til med en gang. Takk for oppklaringen :o)

Lene

Anita Hagen said...

Åååå fy søren så koselig. Tusen hjertelig takk Kristin. Bare hÄnglarlanseringen har roet seg litt, så skal jeg bringe denne fine awarden videre.

Tusen tusen tuuusen takk!

God klem