Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, June 09, 2008

Criss-cross kort - kursmodell 1

Torsdag 5. juni holdt jeg kurs i criss-cross kort. Jeg hadde laget tre forskjellige modeller som kursdeltagerene skulle lage. Dette er modellen de startet med. Pyntepapiret er tosidig og det er fra Treehouse Memories. Jeg har pyntet med heklete blomster fra Kort&Godt Hobby. Teksten er skrevet med sort penn. Stempelet på tagen er fra stempelplaten til Prima Marketing som jeg nevnte i forrige innlegg. (Jeg skrev jo at jeg hadde andre planer :))
Baksiden ble gjort superenkel.

1 comment:

Dot Scrap said...

Hej Kristin.

Alle dine criss-cross kort er helt fantastiske. Jeg må helt sikkert lifte et af dem og prøve at lave sådan et.