Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, June 09, 2008

Criss-cross kort - kursmodell 3

Jeg lot kursdeltagerene lage dette kortet til slutt. Da jeg laget det tenkte jeg egentlig ikke over hvordan kortet skulle bli, men jeg fant ut at det ble et veldig sommerlig kort! Jeg lager ikke så ofte kort med gult i seg, men akkurat denne gangen bestemte jeg meg for at det var gult jeg skulle bruke. Tekststempelet er fra Ditten&Datten.Tagen med blomster og sløyfer.
Baksiden med stempel og blomster. Biestempelet er fra Ditten&Datten.
Aller varer skal finnes i nettbutikken min, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks.

Ønsker alle som titter innom bloggen din en riktig flott dag!

4 comments:

Hanne said...

Knallfine criss cross-kort, alle sammen! Smart ide å dele tag'en i to, det var en morsom vri!

Tenker kursdeltakerne gikk fornøyde hjem etter denne kvelden!

Ha ei toppers uke, Kristin!
Klemmer fra et regnvått Steinkjer :)

Heidi said...

Skal si du har vært kreativ i det siste da snuppa!
Her var det masse fint med masse flotte detaljer å kikke på.

Ha en super dag

Klem fra heidi

CarolinesGlede said...

kjempe fint kort! :)
Er så mye flott her inne!

Jorunn said...

Herlige criss cross kort! skal sei du er blitt en racer på dei altså! Vakre fargesammensteninger og lekre detaljer!

klem,
Jorunn