Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, June 03, 2008

Eldre kort - Til konfirmant (igjen!)

Dette kortet har jeg laget og solgt for lenge siden, men det ble så mange kort en stund at jeg faktisk glemte hvilke kort jeg hadde lagt ut allerede. Nå derimot har jeg kikket gjennom bloggen min og funnet ut at dette kortet ikke er lagt ut :) Så for å avslutte konfirmantkortene fullstendig så legger jeg dette ut som et punktum.
Innsiden, med swirler og sommerfugler fra settet Bella Brush. Det er så utrolig mye nydelig der :)
Her har bildet snudd seg igjen. Det er som om bloggen snur ting bare for å irritere meg. Jeg har nemlig snudd dem i programmet hvor bildene tas opp!

No comments: