Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, June 04, 2008

En engel i blant oss / An angel amongst us

Av og til møter vi personer i livet vårt som bare er snille og greie. Det er noe med dem som gjør at vi er glade i dem fordi de er den de er og fordi de er sammen med oss :)

Jeg har møtt en av disse personene. Hun er en engel! Hun hjalp meg. Jeg trengte hjelp og hun ga meg akkurat den hjelpen jeg trengte. Jeg har laget et kort for å si takk til henne, og jeg ga henne en liten oppmerksomhet. Forhåpentligvis er dette nok til å uttrykke den takknemligheten jeg har følt for det hun har gjort for meg.
********
Sometimes we meet people that are so nice and kind and good that we are happy and we love them because they are toghether with us and they smile to us :)

I have met one of these persons. She is an angel! And she helped me! I needed help and she offered me the help I needed! I made this card for her to say thank you, and I gave her a little something. Hopefully it will be adequate for her to understand that I am so grateful for everything has done for me. Framsiden, med tekststempel og stripete bakgrunnsstempel fra Lissie Design, motiv fra Kort&Godt Hobby, pyntebånd fra American Crafts, pyntepapir fra Papirdesign.
********
Front, textstamp and stripy backgroundstamp from Lissie Design, motif from Kort&Godt Hobby, ribbon from American Crafts, paper from Papirdesign.

Jeg har gjemt en tag bak englebildet. På den har jeg stemplet Du er engel på framsiden, og på baksiden...

*********

Behind the picture of the angel I have hidden a tag. I have stamped the sentiment You are an angel on the front, and on the back... ... har jeg stemplet teksten Fordi du har fortjent det 100%.

********

... I have stamped the stentiment Because you deserve it 100%.

På innsiden har jeg stemplet 100% engel og noen swirlhjørner.

********

Inside you can see 100% angel and some swirl-corners.

Baksiden består av mange små og mediumstore blomster (retro).

********

At back I have put small and mediumsized flowers (retro).




4 comments:

Aud said...

Dette ble et veldig vakkert kort, så gjennomført og flott!♥
Tror nok hun vil sette stor pris på det.
Så godt å lese at du hadde noen med deg når du trengte en hånd, det er slike opplevelser som gjør livet godt å leve... :o)
{stor klem}

Marte said...

For et flott kort vennen min! :) Mottaker blir nok kjempefornøyd - og det skal bare mangle etter den insatsen du har lagt i det! :)

Jeg er glad du liker meg selvom jeg er sånn :P haha

god tur i helgen, kos deg! :)

Godklem fra meg

Heidi said...

Så nydelig Kristin-og ikke minst er det godt at det er noen der når man trenger det!

Varm klem fra Heidi

Hanne said...

Det er så flott å oppleve sånne ting som du har gjort, og da er det virkelig flott at du viser at du setter pris på det!! Et nydelig kort, med masse lekre detaljer, så her er nok ingen i tvil om at det ligger både hjertevarme og omtanke og arbeid bak!!!

Håper du hadde det fint her oppe - selv om væromslaget i dag ikke var så kjekt (bare for hagen og bøndene) og litt deilig luft blir det jo.

Klemmer i kø:)