Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, June 17, 2008

Kursmodell 1 - Voksenkurs

Jeg hadde kurs igjen i forrige uke. Dette var den første kursmodellen. Jeg har siklet på de skostemplene lenge. De er i et sett fra Hero Arts som jeg selger i butikken min (og på nettet). Har hatt litt problemer med å finne den rette anledningen til å lage et kort med jålete sko, men nå fant jeg den endelig. Temaet for kurset skulle nemlig være alle typer kort ikke bare gratulasjonskort. Dermed fant jeg ut at jeg ville lage et sommerlig kort. Jeg har også brukt et lekkert papir fra 3ndydesign til bakgrunnen, og et tekststempel fra Ditten og Datten. Og rammen rundt teksten er fra et stempelsett jeg selger fra 7Gypsies. Innsiden fikk et par av skoene på seg. Baksiden har tekststempler fra Ditten og Datten, og rammer fra den allerede nevnte stempelplaten fra 7Gypsies.
Jeg syntes det var moro å lage noe annet enn gratulasjonskort. Det har lett for å bli veldig mye av det slaget hos meg, og da er det ekstra moro å lage noe helt annet.

No comments: