Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, June 17, 2008

Kursmodell 2 - Voksenkurs

Jeg måtte selvsagt lage to modeller til dette kurset også. Her har jeg brukt papir fra Papirdesigns siste kolleksjon. Stempelet er fra Kort&Godt Hobby. Teksten er fra Ditten og Datten. Og selvsagt noen retropunch-blomster. Jeg har også lenge tenkt på å lage noe av dette stempelet. Det er jo bare sååå koselig!! Jeg har lagt på et lag med Diamond Glaze på bildet for å få en litt regnfull-effekt, men det kommer ikke fram på bildet. Inni har jeg brukt blomster fra Kort&Godt Hobby og tekst fra Ditten og Datten. Har fargelagt litt for å gjøre det litt koselig. Baksiden. Tekststempel fra Ditten og Datten.


5 comments:

Inger Marie said...

Så mye fint det var kommet her siden sist. Kjempe flotte kurskort. Tenker de har kost seg på kurs med deg.

Ha en fin dag!!

God klem

Hanne said...

Kjempefine kort du har hatt kurs på, Kristin! Dette var så harmonisk og fint at, i vakre farger. Teksten passet jo helt perfekt til det stempelet - det var nydelig, minner litt om Ole Brumm-tegningene!

klem fra Hanne:)

Camilla said...

Så søtt motiv!! Det passer jo godt nå også;) Men håper det blir sol og varmt igjen!!
Tipper dere hadde mye moro på kursene, hadde jeg bodd litt nærmeere hadde jeg nok tatt meg en tur innom jeg også;) Ha en flott helg!
Klem fra Camilla.

Heidi said...

Kjempefine kort Kristin. Og fargene er så skjønne. Det må jo være kjempekjekt å komme på kurs og lage slike flotte kort

Klem fra Heidi

Marte said...

Hei vennen!

Tusen takk skal du ha, så koselig at du liker bildet mitt! Har laget noen flere nå, synes det er så morsomt!! :)

Hvordan har dere hatt det i Kroatia? Så deilig med utenlandstur. Selv er vi i Brønnøysund nå, men jeg tar gjerne en kortdag når vi er tilbake! Hadde vært koselig! Dessuten har jeg fått den nye sommerpakken til Magnolia også! Den er så fin!

Godklem til deg!