Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, June 03, 2008

Og enda en gang 10 x 10 cm

Det er faktisk utrolig raskt å lage kort i denne størrelsen. Når man har et såpass stort motiv så er det ikke plass til så mye pynt, og dermed slipper man å bruke tid på å lure på hva man skal fylle ut plassen rundt motivet med :)
Selv om dette kortet er veldig likt de foregående kortene så blir det forskjellig pga. fargevalg og plassering av pynten. Innsiden:
Baksiden:

5 comments:

Heidi said...

åååå så masse fint du har laget i det siste. Disse søte små kortene var jo helt geniale. Flotte farger har du brukt også.
Her er det ikke mye kortlaging for tiden-med 27 grader ute er det ikke akkurat det man driver mest på med nei.

Klem fra Heidi

Marte said...

Hei vennen!

Så mye fint du har laget i det siste. Har ikke prøvd 10x10 enda, men ser de er søte! Kanskje jeg må gi det et forsøk?!

Jeg er så lei meg, må innse her jeg sitter med eksamen at jeg ikke rekker å komme i morgen. Jeg har gledet meg helt siden vi avtalte - og har prøvd å få det til,derfor har jeg ikke fått sagt i fra før. Men desverre, så må jeg kaste inn håndkledet og bli hjemme med eksamensforberedeser!

Håper vi kan ha det tilgode, og at muligheten kommer om kort tid! Jeg hadde gledet meg så fælt, er ordentlig lei meg og egentlig litt sur :P

God natt kjære, vi sees snart!!

Aud said...

Kjempeherlige små-kort!♥

Jeg satt akkurat med et motiv i hånden og lurte på om jeg bare skulle lage et lite kort, sånn at jeg ikke trengte å bruke så mye tid på 'utformingen' av designen og pyntingen - og så kommer jeg hit i bloggen din, og ser at du har tenkt de samme tankene! ;o) 'LOL'

Vi får se hva jeg får til, da
- tusen takk for fin inspirasjon!♥

Hege-Annie Simonsen said...

Heiiii!! Dette er et nyyyydelig kort!!!! :o)))) Tusen takk til deg som sendte både dette og konvolutt-kort-malen hit til meg!!! Kjempeoverraskelse!!!

Hvordan visste du forresten at jeg er glad i blåfarger??... ;o)Kjempeflott fargelagt og så forseggjort med alle detaljene inni og bakpå!!! Liker det mønsterarket med bokstavene.

Så søtt med dette formatet, så det skal jeg jammen forsøke selv! Takk for inspirasjonen!!! :o)))))
Det kommer noe i posten til deg også, etterhvert, som takk!!! Tusen takk, igjen!!!

Ønsker deg en flott dag, der du er!!!!!

Klem fra Hege

(Tror jeg må skaffe meg egen blogg snart, bare jeg får tatt meg tid til det!!!)

Hege-Annie Simonsen said...

Glemte å si at jeg synes de swirlene også er så flotte!!! Leste lenger ned i bloggen din at du selger dem, men at du ikke har fått dem ut i nettbutikken. Jeg vil gjerne bestille et slikt jeg! :o)