Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, June 03, 2008

Posekort

Jeg har prøvd meg på et posekort! Det ga mersmak! En morsom variant av et kort :) Jeg har brukt papirer fra 3ndypapir. Det er fargerike pyntepapirer med flotte mønstre. At papirene er tosidig kan gjøre det vanskelig å velge hvilken siden man skal bruke, så her lønner det seg å kjøpe to av hvert papir :) Papirene selger jeg i butikken på Hosle, men de er foreløpig ikke lagt ut i nettbutikken. Det kommer, det kommer!!! Tekststempelet er fra Ditten & Datten. Så åpner man kortet ... I åpningen på selve posen har jeg puttet en tag, på den tagen har jeg stemplet et Penny Black-motiv (den musa er jo helsøt, da!). Her kan man jo skrive en personlig hilsen :)
På den øverste 'flappen' ser man en liten lomme som inneholder en tag, og et lite motivstempel fra Penny Black. På tagen har jeg stemplet tekst også fra samme Penny Black clearstamp-plate (jeg selger den i butikken på Hosle :)) På den midterste biten er det også plass til personlig tekst. Nederst er motiver fra Penny Black.
Baksiden, med mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet. Pluss en liten bie fra Penny Black.

3 comments:

Hanne said...

Du hildrane for en produksjon du har hatt, da!! Dette koret var jo SÅ smart, og med masse flotte detaljer!

Så artig at du skal til Skogn i helga, jeg kjørte forbi i går og vinka igjen! *hehe* (kjørte mamma til Tore Healer på Ekne) I dag er det så varmt her at jeg klarer ikke å oppholde meg i sola mer enn tjue min i gangen - du vet, her kommer sommeren akutt når den først kommer! Men duverden så deilig, du må bare huske shortsen! Og skulle du kjede deg, kan du jo bare svippe hit vettu ;)

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne:)

Aud said...

WOW! Dette ble utrolig fint!♥♥♥

Camilla said...

Ojojoj, denne var flott!!:) Og som vanlig så har du dekorert den vakkert på alle sider.
Ser litt avansert ut, men hadde vært moro å prøvd en gang;)
Stor klem fra Camilla.