Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, June 05, 2008

Stempler

Jeg har flere ganger brukt hjørnestempelswirlene fra denne platen. Jeg selger den i butikken på Hosle, og så snart jeg får lagt alt ut i nettbutikken så kommer den også dit :) Jeg har fått et par henvendelser om at de ønsker platen så snart den kommer ut i nettbutikken. Ettersom jeg nå reiser bort denne helgen vil den i hvertfall ikke bli lagt ut før uti neste uke en gang. Men hvis det er noen som ønsker den så er det bare å ta kontakt med meg her og nå :) Hele platen koster 225,-, og det er clearstamps. Den er kjempeflott!! Jeg har store planer også for journaling-tagene!! Følg med, følg med!!

2 comments:

Anonymous said...

Så det er her du henger, ja... ;-)

Er du i Oslo rundt 19. - 20. juli?


Hu som bodde lengre borti veien for tyve år siden

Inger Marie said...

Hei på deg!!

Har svart på utfordringen din:)
Ønsker deg en strålende helg :)

God klem