Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, August 04, 2008

Wylde Woman Award

I received this award from Camilla. Thank you very much!! This means a lot to me!!! :) I love to get awards from other people. Camilla is such a nice and clever girl that it is an honour to get it from her!!!

The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.
And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

A lot of people deserve this award, and most of them have already got it I guess. But these are the ones I would love to give it to:

Anita, Ila, Aud, Beata Ewa, Bibbi, Caroline, Malin, Therese, Catrine, Carol, Desiree, Dorte, Elisabeth, Ellen, Ellen, Elsi, Åshild, Hanne, Hege, Heidi, Hermine, Inger Marie, Jorunn, Kirsten, Koselig koselig, Kristine, LadyDi, Bente, Lena, Lene, Gudrun, Gunhild, Lene, Lene, Lene, Malin, Line, Line, Lise, Lise, Marianne, Maria, Marte, Marit, Maya, Tessa, Line, Monica, Monica, Sophia, My Paper World, Nina, Olava, Cathrine, Neeta, Silje, Hilde, Kirsten, Surfine, Turid Mari, Angella, Bente, Vibeke, Michelle, ...

Well, that's a lot of super gals deserving this award!!!!

Thank you all for opening your blogs for everyone to see. It is nice of you sharing something for the rest of us to read and look at. :)

18 comments:

Aud said...

Tusen takk for awarden, Kristin! :o)

Men mest av alt, tusen hjertelig takk for dine alltid så hyggelige kommentarer og gode ord som du legger igjen i bloggen min! Jeg setter utrolig stor pris på det, du er en virkelig god blogg-venn!♥♥♥
Stooor klem!

Kristine said...

Tuuuusen takk Kristin for awarden;)
Og bvent og se, snart smiler lykken til deg på blog candy fronten!
Klem fra Kristine;)

Lise said...

Tusen takk Kristin! ;-) Både for award og kommentar.

Angella said...

Dette var både overrasende og svært hyggelig Kristin... Jeg setter utrolig pris på alle som legger igjen kommentarer i bloggen min. Det er en vitaminsprøyte for å holde på i lengden. Alle er så utrolig hyggelig her inne... Tusen, tusen takk for awarden. De vokser ikke på trær;)

klem Angella

Vibeke said...

Tusen takk skal du ha!!! Og takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Jeg håper fortsetter å legge igjen kommentarer når du er innom - jeg setter stor pris på det:)
Legger deg til i blogglisten min jeg:)

elsi said...

Hei Kristin :)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, og ikke minst for den flotte awarden :) Det setter jeg stor pris på :)

Stemplene er på vei til deg og jeg håper du blir fornøyd!

Klem, elsi

Lena said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min og tusen hjertelig for awarden:) Jeg har ikke vært så aktiv på bloggen den siste tida. Tiden har gått med til andre ting, men nå nærmer jo høsten seg så da regner jeg med det blir mer aktivitet:)
Ha en fin dag:) Lena

Monica said...

Tusen takk for awarden, kjempekoselig.

Hanne said...

Tuuusen takk, Kristin!!! Så triiivelig asså, jeg blir varm om hjerterøttene :) både av deg og awarden!

Masse klemmer fra Hanne:)

Maya said...

Tusen tusen hjertelig takk for awarden og koselig hilsen i bloggen min! *glad*
Det setter jeg utrolig stor pris på! *klem*

Klemmer i hauger og lass fra Maya :)

Ila said...

Thank you so much Kristin!! I am so honered you gave me this Award!! Hugs, Ila

Kirsten said...

Tusen, tusen takk for awarden og kjempekoselig hilsen i bloggen min! *klem* Det setter jeg stor pris på!

Ha en fin dag!

Klem fra Kirsten

Gunhild said...

Hei Kristin! Tusen takk for awarden!! Takk for koselig hilsen i bloggen også!

Klem fra Gunhild

Bente said...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen og for awarden,varmer i en ellers grå sommer her oppi nord. *Klem*

lise said...

Tusen takk! Jeg skal gå gjennom hele mottakerlisten i kveld, og se om jeg oppdager noen nye, fine blogger!

gudrun said...

Å, TUSEN TAKK! Så koselig å få denne award'en!
Det var en fin overraskelse etter ferien. :)

Linemor said...

hei og hå:)
Tusen takk for awarden!beklager at jeg er så treg av meg å svare...huff.du har en kjempefin blogg du også:)
klem fra Musemor og knøttet i magen;)

Papirline said...

Tusen takk, Kristin

Jeg har ikke sett denne før nå, jeg.
Og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Veldig koselig:-)