Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, September 15, 2008

MY BLOG CANDY ****NOW CLOSED****

This post will be on top untill the draw. Please scroll down for other things!
Update: I will announce the winner the 16th September :)

Wow, I have decided to give away a candy for all of my visitors!! I have thought of this for a while, but the time has kind of passed without anything happening here. So, now I've decided to just go for it. The best reason for having it is that I just would love to give away something to all of you visiting my blog!! This is a big thank you to you all!!


To enter the lottery you have to do some small things first of course:

1. Put a note in your blog telling everyone about my blog candy and put a link to this post!
2. Put a link to my blog in your blog list so everyone visiting your blog can find my blog as well :)
3. Write a comment in this post before midnight CET, 15th September, telling me that you have done the above things!


When you have done all of the three points then you are in the draw!!
I will send worldwide!! So everyone can join this blog candy :)


And what can you win you ask, well look at these pictures:



I will draw two - 2 - winners. One will win a lot of Magnolia stamps from autumn 2007 and some stash as well. I will even put in some stamped images (not in the pic.) from different producers.

The other winner will win a lot of Magnolia stamps from spring 2008 and some stash and again I'll put in some stamped images (not in pic.) from different producers.

If this sounds great you can just leave me a note when you have done the above mentioned things. :) Good luck to everyone!!

*********NOW CLOSED*************

270 comments:

1 – 200 of 270   Newer›   Newest»
Vibeke said...

Så flott med litt Candy da:)

Marte said...

Hei kjæresøte Kristin! WOW, for en gavmild og super candy... Denne har jeg ikke lyst å fortelle noen andre om, for det hadde vært så GØY å vinne. Haha, skal selvfølgelig tråkke på ego-trollet som viste seg, og skrive pene ord om deg og candyen i bloggen min.. :)

Åå, nå så jeg at hun jenta med soppkurven var der også, jeg krysser fingre og tær!! ;)

Stor klem til deg fra meg! :)

Marte said...

men du..? du er vel ikke lei av magnolia vel? :P Har du tatt inn disse i butikken din?

Mette said...

Wow - that is so kind of you to offer candy to 2 lucky people. I have left a note on my blog with a link to your blog.

Hope to be lucky - just once :).

Hugs

Lim said...

WOW.. This is an incredible Candy Blog. Amazing stamps!!
You can check my blog. Your Candy is already there.
Hugs,
LIM

Heike said...

Wow, your Blog is wonderful......Thanks for the Chance to win this wonderful Blogcandy, i've link you on my Blog.......

Hugs
Heike

Veronica said...

Kjempeflott BloggCandy! Denne vil jeg gjerne bli med på:) Jeg har skrevet og linket:)

Bunny B said...

Hi Kristin!
Lovely, sweet candy! Thank you for the chance! I've blogged and linked you!

Have a great week! xxx

bunnybx at gmail .com

CarolinesGlede said...

OJ OJ OJ.. for en candy!!! WOW!! :D.. har linken den i bloggen min, og du er allerede i lista mi :) hihi

Cathrine said...

Oi, for en kjempe flott, og innholdsrik candy!! Det må jeg virkelig si!! Håper jeg stikker av med en av de altså *lol* :))))

Har gjort alt som skal til for og vinne, så nå får jeg bare vente i spenning :) Heldig er vinnerne, uansett hvem det måtte bli!:)

Klem fra Cathrine =)

piale said...

Så utrolig bra candy!! Her vil jeg delta! Nå er du på lista mi, så jeg kommer helt sikkert tilbake på besøk!

Line said...

Hei Kristin!
For en fabelaktig blog candy du gir bort! Utrolig generøst av deg:)
Du ligger i blogglista mi, og nå har jeg lagt inn et innlegg om deg i bloggen min og:)
Krysser fingerer og tær!

Klem, Line

Snuppelure said...

For en lekker blog candy :)
Dette vil jeg gjerne være med på :)

Hildegunn said...

JEg har gjort det som skal til for å være med i trekningen :)

Rosette said...

Wow!! This is super dooper candy... What can I do to be lucky and win these stamps? Then I won't be so sad as the images I have(some lovely friends generously sent mw) will be soon finished!! Sob Sob!! :)
Thanks for the chance.. please please draw my name!! :)

Michele said...

Wow fantastic blog candy. I have posted on my blog with a link to yours. You can find it here.

Heidi said...

Å så mye lekkert du har satt sammen.

Jeg har linka i bloggen min, så nå venter jeg bare tålmodig for å se om jeg vinner.

Angela said...

Hy,what a great candy.I'll hope i a have a little bit of luck to win.
I post a link to my blog and put you on my blog list.
Many greetings
Angela

Angella said...

sååå snill du er... Klart at jeg vil være med på dette. Gi meg et par minutter, så er alt på plass fra min side.

Og jeg som ikke har så mange magnoliastempler...Krysser fingerene allerede:)

klem
Angella

Hilde said...

Oioi, for en candy du har laget til....utrolig bra..
Kjempemye fint du har på siden din også....
har nå linket til deg, så jeg kommer nok innom igjen med jevne mellomrom ja..

Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige...

Doris said...

wonderful candy

here is my post
http://doris86place.blogspot.com/2008/08/great-blog-candy_25.html

"Hermine" said...

Oi, så flott blogcandy! Har lagt deg i min bloggliste og lagt ut informasjon om denne i min blogg :)

Sandy said...

How exciting your blog candy is. The Autumn one has my full attention! I love the Fall time of the year.

I've linked my blog to you, listed your blog candy on my blog and now commenting!

Thanks for the opportunity to win.

acupofjoy said...

Lovely goodies! I shared about your giveaway here:

http://acupofjoy.wordpress.com/joyful-finds/

and here:
http://momgiveaways.com/stamping-goodies/

Is this giveaway open worldwide?

Thanks,
Deborah

dbstout{at}juno{dot}com

TinaJewel said...

I am enjoying looking at your card ideas. Can someone from the USA join your blog candy giveaway too? I subscribed to you!

Andrea said...

Hi Kristin! Wow, great candys, thanks for the chance to win this. I posted on my blog and put you in my bloglist.
Hugs, Andrea

Ingrid said...

Hi,
Fantastic blog candy!!!
Amazing stamps!!
Thank you for the chance!
Greetings from Poland
ula

Bente said...

WOW! For en flott Blog Candy. Jeg er med. Du er lagt til hos meg.

Håper at jeg blir en av de heldige vinnerne.

Bente

Kaia said...

For en flott blog candy, jeg har lagt deg til lista mi, så nå er det bare å vente....
HA EN SUPERFIN DAG ;-)

Rita said...

For noen pakker du har satt sammen, Kristin!! Virkelig imponerende, kan ikke la denne sjansen gå fra meg..

Har skrevet om candyen i min blogg. Du var allerede på blogg lista mi, så det var ikke mye jobb med det ;o)

Lykke til alle sammen! Håper du får mange nye besøkende her Kristin, det fortjener du!

Hilsen Rita

Liten scrapper said...

For en stor og fin blogcandy!
Så utrolig snill du er!
Har lagt deg til i lista mi og skrevet om blogcandyen ;)

Torill said...

Stilig candy!!!
Er på vei for å gjøre alt på listen!!! Gleder meg til å titte nærmere på bloggen din!!!

ribenaruby said...

Wow super candy, too good to miss out on. SO generous of you to giveaway to 2 crafty people.link and post is on my blog.

Annelies said...

Great blog candy! I've added you to my blog list and here's my link. Greetings from Belgium, Annelies

Cindy Vernon said...

I would love to win such yummy candy. Here is my link: http://cindyvernon.blogspot.com/2008/08/blurry-maybe-i-need-new-camera.html

Maria Jesus said...

excellent candy, thank you for your generosity :)

I've linked you on my blog, wrote a note too.

Check my blog

thank you

MJ

Gro said...

Så flott bloggcandy du har på gang. Så denne er jeg med på vet du.
Masse flott i bloggen din. Nå er du på min liste, og jeg kommer garantert snart tilbake!

jane said...

Hvor er det bare nogle flotte pakker du har samlet sammen der.. det må jeg sige.. Jeg har linket til din candy-gave-away og puttet dig på min blogliste..

knus fra Danmark

Linda said...

wow, ikke bare lager du fantastiske ting!! Men du gir vekk en helt fantastisk blogg candy også!! utrolig generøst!!
wow denne blir jeg med på :)) lol

alt på listen er gjort ;)-linda-

Marteslilleverden said...

Herig candy du har. Fin blogg men masse fint. Jeg har skrevet og linket til deg.Så dette vil jeg gjerne være med på.
hilsen Marte

Hulda said...

Heisann,
How nice of you to offer such sweet candy!
I have added you to my bloglist and mentioned you on my blog
http://auntscrappy.blogspot.com/2008/08/more-blog-candy.html

Take care
Hulda

Hege said...

Fantastisk bloggcandy! Har skrevet og linket... Flotte kort du lager, - kommer definitivt på besøk og kikker senere også!

Anne Bente said...

åhhhh, så super flot candy du der giver, helt utrolig , jeg har linket til min blog, og glæder mig til at se hvem der bliver de heldige:)
ha en god dag

Ida said...

Heftig candy, masse flott å se på ellers på bloggen din også, liker innsidene i kortene dine veldig godt!! :) jeg slenger meg på denne candy'n og krysser fingrene :)

ida/little

Nixe07 said...

Woow what a great blog candy. Thanks for the chance to win!! I´ve linked you on my blog here and also I added you on my bloglist :)
Hugs, Moni

oheidia said...

Kjempefin blog og veldig superfin blog candy du gir bort! Jeg vil gjerne være med i trekningen og har lagt deg til bloglisten min og har skrevet et inlegg om siden din også! Ha en fin dag...

Klem

Synnøve said...

Man kan ikke la sjansen til å vinne alt dette gå fra seg, så nå har jeg skrevet innlegg og lagt deg til i bloglista mi :). Mye fint du har laget her også, kommer nok innom og kikker flere ganger ;)

Tejal said...

You have my favorite kind of candy..Magnolia stamps..I've posted a note about it on my blog along with pictures taken from your blog (I hope that is ok)

Thanks so much for this candy..

Tejal from India..(yup, way too far)

Aina B. Myhren said...

Å, nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde en egen blogg. Jeg vet ikke hvordan jeg lager det en gang. Er nok for gammel... Jeg har barn som sikkert kan hjelpe meg da, hvis de har tid. Vi "gamle" er jo litt trege har jeg skjønt. Jeg blir visst aldri lei Magnoliastemplene, de er jo så søte. Skulle ikke hatt noe i mot flere i samlingen:)

Anonymous said...

Wow, det er da en dejlig blogcandy. Tak fordi jeg må være med. Hilsner fra Danmark 10na

idaws said...

flott Blog Candy :) har gjort alt på lista, så æ e me :) mye fint på sia di :D

*Sally* said...

Have done both! Thank you!

*Sally* said...

I also have candy if you or your visitors would like to join in?

http://craftysally.blogspot.com

Maritamor said...

Flott candy!! Såklart vil jeg være med på dette :D
Både skrevet og linket til deg i bloggen min! Ha en flott dag videre!

ink'n'rubba said...

wow Kristin! what amazing candy you have for us! I've left a note on my blog and added you to my list. annie x

Valems said...

Hi Kristin! Thanks for a chance to win! I put the links on my blog and a note here

Have a great day!

emilie said...

Hello kirstin
I've link you on my Blog and thanks for the chance to win this!
greetings Emilie

Inge said...

Hello from Germany,
I left a note on my blog and your link.
Now I am waiting to be one of the winners. Smile!

Cards and more . . . said...

Hello,
I love your Blog-Candy...and your Blog.
I have left a note on my blog with a link to your blog,
Hugs and love from germany
Inge

Heather said...

Wow - that's some incredible blog candy! I've written a post and posted a link here: http://timetostamp77.blogspot.com/

Thanks!

Vicky said...

Wow Kristin. Such fab candy on offer. You are so generous! Please enter me into this fab draw. I have left a link to your candy giveaway on my blog.
Hugs, Vicky x

Nice said...

First Kristin, i must tell you that i like to read your language. Okay, i don`t understand something. But it`s nice to read *smile*.

And than i`ve told everybody, who visit my blog about your Candy and your wonderful blog.

Rika

Solbjørg`s verden said...

Eg er med! Kjekt med blog candy. Flott!

Hilmarose said...

All done!!! Thank you for the chance to win the stamps!!!! I don't have any and it would be great!!!
http://hilmarose.blogspot.com/
(I too have blog candy, enter if you would like)

CathyRose said...

Wow, what a generous prize! I have posted about you and linked your blog on mine and listed you under favorite stamping blogs. Thanks for the contest!

Hanne said...

Kjære snille gode Kristin, tudsen hjertelig takk for kort & stæsj som kom i går!!! *knuuuseklem* Har vist det frem i bloggen, pleier vanligvis å spørre først, men denne gangen glemte jeg det - håper det er ok, hvis ikke tar jeg det bare vekk :) Har skrevt om blog candy'n din også *krysse fingre og tær*

Goood klem fra Hanne:)

craftyb said...

Does this sound good...oh yes...sounds fantastic!! So generous of you to offer 2 fabulous candies!! bx

Christine (Craftling) said...

Cool blog, Kristin! Great candy, too.. Thank you for the opportunity! :o)

I have added you to my blogroll, and posted about your candy on my blog, HERE

Jenny said...

Great blog candy. Thanks for the chance to win!:)

JUST JUDY and her STAMPS! said...

PICK ME PICK ME!!
That's some great blog candy!!
I followed your directions and
I'm going to share with a few
email friends as well.

THANKS!!
Judy :)

Teresa said...

Wow! Those Magnolia stamps are just too sweet!!!

Michelle said...

All done, what amazing candy you are giving away!! I was thrilled to not only enter but to see all the terrific creations you have made!! Thanks for sharing!!

KRISTIN said...

great blog candy and wonderful blog! I have just linked you on my site...

http://krrrristin.blogspot.com

(Nerdette) Stephanie said...

Two winners - very very generous of you. I have followed your directions and await anxiously for the drawing *fingers crossed*.

Thanks so much for sharing with all of us. :D

Ann said...

HI Kristen - I've just found your blog through a link on a friend's blog. Love your work and would love to be included in your blog candy draw.
ann xxx

Su said...

Wow what fab blog candy, would just love to win this. Well I have added you to my watching list and added a post on my blog.http://cornishmaidsu-crafts.blogspot.com

Emma said...

Hi Kristin. Well I've done all 3 things but it was no hardship as I love your blog anyway! Hugs Em.x

M.S said...

Hi Kristin :)This candy is wonderfull
I like it very much :D

So there is a note with link to your blog : http://scrapy-ms.bloog.pl/id,3671603,title,Blogi-Candy-D,index.html

and this is my blog http://scrapy-ms.bloog.pl

Greetings from Poland :*

Marte said...

Hei igjen vennen! Så koselig å se deg igjen i dag. Skal sette meg ned å kose meg med tingene jeg kjøpte etterpå. Kan tro jeg gleder meg! :)

Kortet mitt er sykt, så jeg måtte dra på postkontoret å ta ut pengene. Minibanken ville ikke ha det en gang :( Så nå er jeg kortløs, men heldigvis fikk jeg med meg tingene fra deg da. Det reddet dagen ;)

Så søt siden din har blitt med alle høstbladene. Men jeg lurer på om du kanskje må sette tekstfargen litt lysere? Eller er det bare jeg som må ta på meg brillene jeg prøver å fortrenge at jeg behøver? Linkene dine som er lysere grå synes kjempebra altså! :) ha-ha.

Godklem til deg fra meg!!

Krissie said...

For en super blog candy! :D
Så snill du er! ;)

Jeg har lagt deg til bloglista mi, og krysser fingrer og tær! :D

poupetteval said...

ohhhhh my gosh !!!!!!!!!!

wonderful blog candy

I hope i'll be lucky

link to your blog done

bouchaxel said...

I'll like to win it!!!!!!!!!!!Merci pour ce joli blog

Daniel Askeland said...

HEI!

Nå har jeg skrevet et innlegg i bloggen min om blogcandyen din, samt linket til deg i "mine favoritter"..

Vet ikke om denne kommentaren kommer til å forsvinne eller om du leser den.. men jeg tar det aldeles ikke ille opp...

Jeg synes også at det er alt for få gutter som har denne hobbyen.. jeg er hundrede prosent sikker på at det finnes gutter der ute som er enda mer kreativ enn meg.. men bare ikke tør å vise det..

Det jeg tror som er problemet, er at gutter ikke tør å stå fram som kreativ fordi de er redd for å bli stemplet som "homse"..

Det er hvertfall min erfaring.. den første gangen du sier det til en venn, blir det litt pinlig føler jeg.. og i noen tilfeller har jeg fått kommentaren "Litt gay kanskje"... og "Du er vel homo du da"

Jeg mener selvfølgelig ikke noe negativt om de homofile, men det er bare det at hvorfor skal en gutt bli stemplet som "homo" bare fordi han tør å vise sine kreative evner ovenfor andre..

VI LEVER I 2008!

Mvh
Daniel Askeland

Heidi said...

Wow for en flott blog candy vennen!
Og ikke minst tusen takk for den hyggelige pakken i postkassen min - den gjorde meg kjempeglad. Nydelig lite kort du hadde laget - flinka!!!!!
Denne vil jeg være med på så jeg skal legge link til candyen jeg - ellers er du jo på favoritt listen min allerede.

Nattaklem til deg fra meg

Heidi

jude said...

HI!
What ablogg candy WOW, love these stamps,have added links to my blogg fingers crossed.
thanks again
judex

Calypso said...

Great blog candy. Thanks for the chance to win!

Thanks you very much
Calypso

Anita Knits said...

thanks for the chance to win such fab candy. I've left a link on my blog. Anita

Ragnhild said...

For noen flotte candyer !

Satt her og surfet etter inspirasjon. Jeg likte veldig godt de kortene du har laget til Sukkersøtt challengen.

Nå ligger du på listen min, slik at jeg lett finner tilbake til deg. :)

Inger Marie said...

Hei vennen :)
For en fantastisk flott blogcandy da.
Skulle gjerne vært en av de heldige som vinner den :)
Har faktisk ingen av de stemplene så nå får jeg krysse fingre og tær
Har skrevet om blogcandyen i bloggen min, lagt igjen en hilsen her og i bloglista mi har du ligget leeeenge...hihi

Ha en fin dag

God klem

sandisouri said...

superce this blog candy, thank you for your generosity. here is my link: http://sandisouri.over-blog.com/article-22366827.html

peck sandisouri

Grenadine said...

Ohhhhhhhhhh very nice !!!!!!

It's beautiful !!!!

vero2A said...

c'est la 1er fois que je participe à un blog candy je suis fan de magnolia , j'aime beaucoup ce que tu fais
à bientot j'espère

vero2A

http://girafou.over-blog.com

debbyscrap said...

waouh quelle générosité
supers chouettes tes creas
bisous
deborah
http://debbyscrap.canalblog.com/archives/2008/08/30/10399564.html#trackbacks

evelyne said...

It is through another blog than I come to visit the nice tientres your idea! I made a tour(ballot) of your blog, it is tres enriching. I try my luck, I put you in link on my blog.
Evelyne
http://scrapcreationeve.over-blog.com/

mu42800 said...

ouaohh tout ça c'est du jmais vu ....
bizz Mu

sara said...

Wow the blog candy look so good but Magnolia stamps always are i love them thank you for doing this, i have put a blog in my blog and linked the pages 2 times,

Céline said...

oh wow a Magnolia Candy! I have do the 3 points! Good Luck :-)

paulssandy said...

Ooooo...I have been wanting Magnolia stamps ;o) too bad I have the luck of the Irish (we never win, LOL) but it still is fun to try. Off to put up a post on my blog :) Sandy O

paulssandy said...

WOOHOO, my post has been made. I hope if I don't win, someone who found you through my blog will ;o)
Sandy O
www.papertransformer.com

Gro said...

Artig med candy! Har lagt deg til i bloggen og lista mi i håp om å vinne:))

marlene said...

Whaooo, what a beautiful magniola Candy !!!

Greetings Marlène

http://lescrapdemarlene.over-blog.com

mabaco said...

waouh!!!
what a beautiful blog candy!!!
i would like to win because i have no magnolia stamps!!
perhaps!!
greetings from France!
mabaco

Sam said...

Lovely blog candy. You are very generous... Just spent some time looking at your blog, will be back to look some more later. Have linked you to my blog.
Sam x

clochette said...

Bonsoir, wouaaaaaaaa c'est superbe tout ça, magnifique bravo pour une telle générosité, gros bisous.....Clochette

Anonymous said...

Waouh !!! quelles jolies réas tu fais et bravo pour cette excellente idée Les tampons sont vraiment magnifiques. Bisous

http://scrapadonfavoiro.canalblog.com/

peppette said...
This comment has been removed by the author.
peppette said...
This comment has been removed by the author.
peppette said...

Thanks for this fab blog candy !
Here is the link to my blog :
http://peppette.canalblog.com
Hugs
Sophie

crumble said...

thank for blog candy, i put you link in my blog : http://lescreationsd-ungateau.over-blog.com/article-22384551.html

Karen said...

I don’t have any of these stamps so I would LOVE to win these! I have posted with a link, linked on the candy roll on the right of my blog and added you to faves roll too!
Oh, and I also have candy on offer!

Tracey said...

Fabulous candy Kristin, thanks for the chance to win :o). I have linked to you on my blog:

http://wwwmycraftycorner.blogspot.com/

Hugs
Tracey
x

lachieuse1133 said...

Sorry for my english!
What a good idea!
Your links are now in my website!
Kiss from France
Sandrine
http://rtld-unechieuse.over-blog.com/

mela2a said...

de bien jolie choses à gagner avec ton blog candy
melanie 12 ans

Craftmaiden said...

Hi Kristen,

Your blog is wonderful. Its so lovely of you to give some candy away. Beautiful stamps. I have done everything you have asked for. Please consider me for the draw.

Thanks so much x

Anonymous said...

http://piou-scrap.over-blog.com
Piou,13years:)

onocay said...

Hello thank you very much for your blog Candy i'm french so sorry for my english.
i done the three things ,
you can find article at

http://sandycreations.over-blog.com/article-22396098.html

and the link to your blog is on the right on my blog.

Bye bye

Stjerneglimt said...

Hei, det gjør godt å få trøstekommentarer, takk! Jo, Miriam var spesiell og litt av en dame med personlighet, og vi har mange gode stunder- og morsomme episoder, og heldigvis mange bilder også, men man blir så glaad i dem!

tite-punky said...

WAOUWWw superbe blog candy!!!

scrappinmominky said...

Wow! I would love to win some of your blog candy. It looks great. I love the magnolia stamps.

I have you on my blog.

Heather
scrappinmominky.blogspot.com

vavovir said...

Vraiment un super blog candy... quelle chance pour les deux veinardes... bravo à toi Scrap bizzzzzzzz

Anonymous said...

Bravo pour l'organisation de ce blog candy. Ce serait un très joli lot pour une débutante en scrap !!!
C'est la 1ère fois que je participe à un blog candy, j'espère avoir franchi toutes les étapes.
Lauyaelle
laurence.bahon@aliceadsl.fr
http://lauyaelle.over-blog.com

AMG said...

Hi, great chance to win some excellent blog candy, have entered your link to mu blog

scrubby2000 said...

WOW! great blog and great blog candy. I was JUST admiring the magnolia stamps and don't have any so this would be great! I followed a link from another blog. nice work!

Cris A said...

What awesome blog candy!!! Thanks for the chance to win!! I'm happy to add you to my blog roll! I have to keep checking back to see more creations from you!

Ali said...
This comment has been removed by the author.
Ali said...

Hi Kristin,
Sorry last comment had wrong link so have deleted it.
Thanks for the chance to win this great candy. have added you to my blog and put in a message about your candy Here
Best wishes
Ali

Chris (Wellnifty) said...

What a great offer, thanks, have linked you on my blog

Chris

Dot Scrap said...

Hej Kristin.

Super blog candy.
Jeg ligger et link på til din blog og candy i løbet af dage i dag.
Jeg har givet dig en award.
Tusind tak for nogle skønne ideer til kort.

titbouchon said...

what a good idea.
I hope I'll a have a little bit of luck to win.
I post a link to my blog and put you in favorite links.
Hugs from France

Laure

www.titbouchon.canalblog.com
e-mail miozee(at)hotmail.com

Joana said...

OMG what a fabulous candy

LOVE it than you fort giving us a chance to win.
had a pick in the rest of your blog you have gorgeous work !

HuGs
joana xxx

Alison said...

What fabulous candy you are offering 2 lucky people. Popped you on my blog hopping and left a note telling everyone about your candy. Good luck everyone.

Clycclac said...

It's a very nice candy blog.
Thanks for your idea and I hope that I'll win this. LOL
My blog : http://clycclac-scrap.oldiblog.com

JANE CARROLL said...

thanks for the opportunity for the candy.

linked on my blog

hugs jane x

Fride said...

Nå har jeg gjort det som skal til :)

KAMAFTUT said...

Wow fantastic and sweet blog candy.

I have posted on my blog with a link to yours.

http://salonik-kamaftut.blogspot.com

Best regards

Joanna

annqaa said...

Hi :)
Congratulations:)
Very nice blog :)
here is my link to your candy!
http://annqaa.blogspot.com/2008/09/my-blog-candy.html

Pink Sunshine said...

What a grat blog you have.
This is some of the most amazing candy ever, would love to be included.
Sally. x
http://apinksunshine.blogspot.com/2008/09/amazing-candy-offers.html

Holly said...

Wow! This is some candy I'd love to win! I'm a total fan of these images. I'm so very glad to have found your blog too. I've got you linked on my blog, and I've posted about your give away (even though that makes it harder for me to win! LOL!) Now I'm posting a comment and crossing my fingers my name is picked!
usyungs@gmail.com

Susan said...

Beautiful candy Kristin, thanks very much for the draw. I've written a post on my blog here and left a link back to here.
Susan :)

Ann Hedvig said...

Kjempeflott blogg du har, digger fargene og temaet, nå som vi nærmer oss høsten :o)

Og som en ekstra bonus har du jo en super blogg candy også!

kinte75 said...

I found you...your blog and your beautiful blogCandy!!
Vitt
www.aniceandcinnamon.splinder.com

Rosietoes said...

Links are all sorted Kristen. Fab blog candy - I just love Magnolia stamps. Enjoyed your blog so much. Thank you.

Cindy said...

thanks for this blog candy, i'd like to participate. my own blog : http://scrapsymphony.canalblog.com i've left a message for you blog candy.

Fafa said...

Hello!!
C' est super ce blog candy, ça marche pour moi, je l' ai posté sur mon blog....
BizoOO Fafa.

Fafa said...

Voici mon adresse de blog, car ça n' a pas marché au premier message!!lol
BizoOO Fafa

http://creationscrap.over-blog.com

joasiah said...

Hi Kristin
Wow... Amazing stamps....
Beautiful...
Joasia

cerise86 said...

waw it's so beautiful!!!
i hope i'll have the chance to win :p

hug & kisses

Sandie said...

Hi Kristen,what an amazing offer,too good to miss.I have posted a note on my blog with a link to yours,

Sandie

Christine said...

I found your blog from Carrolls Creations adn I have to say what a lovely blog you have and such fabulous candy on offer here, i just could not resist entering. So i have pasted a link and put you on my blog list heres keeping fingers crossed.You can visit me here http://www.busybeescraftplace.blogspot.com/
Chrissy.

DS F{r}é{d}érique said...

Ohh un autre blog Candy
Bon et bien voila je m'inscris
on ne sais jamais
surtout que je suis le n°150 hihi

http://passionscrapselonf-rose.blogspot.com/2008/09/autre-blog-candy.html

Chrissie said...

What a generous gift of lovely candy Kristin. Here is my link.
http://chrissiescreations.blogspot.com/2008/09/kristins-blog-candy.html

Tinemor said...

Da må eg sei.. denne blogg candyen var jo kjempe flott!!!!

Eg har gjort alle tinga på sjekk lista.. Og blir veldig gjerne med på blogg candyen din..

craftypixie said...

Wow what a fab blog candy
would love to have the chance to win this

my blog is
http://pixiehousedesigns-craftypixie.blogspot.com/2008/09/good-morning-kristins-blog-candy.html

Tamara said...
This comment has been removed by the author.
Tamara said...

wowwwwwwwwwww is wonderful blog candy! Thanks for the chance!Greetings from Switzerland.

My blog is: http://www.scraptamy.blogspot.com/

Lisanna said...

I try!!!
A "bye bye" from ITALY!

craftymumof3 said...

WOW!!! what great blog candy you have given us the chance to win. Here's my link
http://craftymumof3.blogspot.com/2008/09/blog-candy-up-for-grabs.html

Anonymous said...

magnifique !!et comme c'est généreux!!
il me fond rêver ses tampons mais j'ai pas les finances en ce moment !!
lesliescrap.over-blog.com

LINANNA DESIGNS said...

Wow what generous blog candy. I would love the chance to win some of these wonderful Magnolia stamps. here is the link to my blog http://linda-wright.blogspot.com/2008/09/blog-candy-alert.html
Hugs Linda x

mel63 said...

je veux bien participer
je met un lien sur blog tout de suite

bisous

Alice said...

Yes!!! Wonderfull candy!!! I linked your Blog Candy in my blog:
http://justme-alice.blogspot.com/ under the section "Blog Candy". And I added your link between my best blogs!!
And this is a little comment, hoping to win!!!
Alice

sheffsue said...

Thank you for the chance to win some of this wonderful candy.

Sue x

karine said...

cool!! thank you...

je vais laisser tout de suite un lien sur mon blog ...
voici son adresse: http://scrapenfolie2k.canalblog.com/

Tanja said...

Wow, what a great Candy! I told it on my Blog

Hugs Tanja

Jessi said...

wow, what a fantastic Candy!
Thanks for this chance!
Many greetings

jessi

Vicky (Angeldrummer) said...

wow what fantastic candy - it is a wonderful prize and very kind of you to offer so much.
I would love to win and have added you to my blog x

sonia said...

Dear Kristin,

i am happy ti discover your blog through this lotery you organize.
I like Magnolia stamps very much and your blog is so nice ! I AM French and i make scrap...
kisses

Heather's Creations said...

I am new to your blog and I wanted to say that you make amazing cards, I will definately be back often :0)
Thankyou for the chance to win some lovely goodies. I have put you on my blogroll and left a link here
**Hugs** Heather x

Heidi said...

I have just found your blog- how wonderful it is too! I see you are giving away candy, we all need a little love now and then. And what is better than Magnolia, do you not love these! I will post on my blog about your candy and put a link to the side.
Heidi

http://heidishappystamping.blogspot.com/

Susanne said...

Wow, what a great Candy! I told it on my Blog and put you in my Bloglist.

http://susis-bastelwelt.blogspot.com/

Thanks for the Chance to win this wonderful Blogcandy.

Hugs, Susi

Manuela said...

Links are all sorted. Fab blog candy! Enjoyed your blog so much.

Thank you.

V Colbourne said...

Great giveaway, WOW! I've already added you to my blog list, and I will now add your giveaway to my blog candy alert section!! Love your blog by the way :)

craftyclaire said...

Wonderful candy,very generous. Hope you get lots of wonderful comments as you deserve them all. Your blog is great, have put a link in my blogs offering candy list. Thanks for ther chance to win.

dekca said...

Lovely candy, I sorted the links, thank you!!

Lise said...

Søte, søte Kristin! Takk for awarden! :-) Det er gøy å se at noen er innom siden min, og liker det de ser. ;-) Jeg aner at det blir vanskelig å trekke det lengste strået i denne candyen.. For denne var virkelig flott! Men jeg skal gjøre mitt beste, skal skrive et innlegg nå med det samme. Og link til deg ligger jo allerede i min blogg. ;-) Ha en fin helg Kristin!
Klem

Lise said...

Hei igjen!
Jeg ga deg awarden tilbake jeg! ;-)

Hege said...

Kjære deg. Tusen takk for gode ord i bloggen min. Du rørte meg, for det er slike tanker som opptar meg om dagen også: Det jeg ikke rakk å si og gjøre.

Klem

karine said...

Hi from a french scrap adict!!!!

I've put your link on my blog et on my blog list!!!!


I hope now.........

Anonymous said...

wow!!! what a candy blog!!
here is my blog.
http://Mannick2.canalblog.com

Good luke for yours

Lena Katrine said...

Fy søren for en fantastisk flott blogg-candy! Ønsker ønsker ønsker...
Så har jeg selvfølgelig utført de 3 kriteriene for å delta...

Klem fra meg

Lena Katrine said...

Og bloggen min finner du her...
http://scrappeskreppe.blogspot.com/

krisl said...

wonderful blog candy! thank you! I've blogged and linked you!

Karin said...

Hi Krisitn,

wauw what agreat candy.
Thanks for giving me the chance to winn this.
I made both links on the right side of my blog.

xoxo karin

Julie.G said...

I have left a comment on my blog with a link to yours....
Great blog candy, the stamps look really cute.

http://creationsbyjulie.blogspot.com/2008/09/more-blog-candy.html

Pauline C said...

Hi Angelo
Thanks so much for offering this fabulous blog candy prize! I have linked to you from my blog roll and also posted about your candy here
Pauline x

severine said...

whaouuuu !!! superbe ces tampons ! je tente ma chance !!!!
bizz, Sév.

wendy peatross said...

I'm so glad to find your blog. Your projects are beautiful. I love your blog candy too. I added your blog to my blog list and put a link to your blog candy.
Hugs, Wendy

Mary Dawn said...

what an amazing giveaway! i'm crossin' my fingers AND my toes, thanks for the chance to win! I've linked you in my latest post and i've added you to my blog roll AND my feed reader...i LOVE your blog

veronoah said...

coucou
allez moi aussi je tente ma chance, je viens de mettre le petit article et le lien
bisous bisous

Stephanie said...

wow some great candy, and what a great blog... I have added ya to my blog roll and posted about you candy on my blog...
http://stephaniesstampinspot.blogspot.com/

Twin-Katis-Scrapworld said...

very wonderful blog! nice Candy!

I linked you on my blog!

melanie2a said...

joli blog candy ca fait rever

Steve, Mae & Nic said...

What super candy...I would love it!!! Thanks.

Mae

princesse sarah said...

l'info est passé sur mon blog scrapbizzzz

Orchard Crafts said...

I have done all 3 - great candy
Thank you
Katie

maya's fun art said...

This blog candy is the best!!! I really hoe i win because I never won anything in my life (well exsept my husband... he is the best win after all)
I wrote about your blof in my blog and put a link:
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1325381

thanks
maya

Kitty Kats Krafts said...

Hi!

What a great blog and a fantastic prize.

I have linked you to my blog and left you a comment on there also with photos!

Sam

Marie said...

Åhh vad roligt med en utlottning, klart jag vill vvara med. Har lagt till dig på min lista i min blogg och givetvis en länk så de kan hitta hit. Ha det bra!

מיטל said...

You inspired me to do this candy thing myself! Thanks!
here is my blog:
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1326320

Ellen K said...

WOW for en super blog candy....
Super flott blogg du har også..

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 270   Newer› Newest»