Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, August 08, 2008

New card

This card I made for my friend. We started out as pen-pals early in the eighties, I think it was in 1981 :) She lived in Bergen and I up north of Trondheim and we wrote to each other for many years before we met in 1988. Since then we have met a lot of times and we are still keeping in touch every now and then :) She received this card for her birthday in mid-July.

It was the first time I made this kind of card, but it will certainly not be the last!! This was fun! I love making new things :) I made a pocket to put a tag inside to write the personal message on.
This is how it looks like when it's closed. I used some scrapper's floss to close the card.
That's all for now... NO, by the way, I won Karin's blog candy!!! I was really lucky this time!! I'm so happy. I never win, so I'm so surprised!!! Yay!!! Now I'm looking forward to get all the goodies!! :)

I hope you all have a great day (I will certainly float away on clouds today, smiling, smiling, smiling) ;)

13 comments:

Inger Marie said...

Nydelig kort, tenker venninnen din blir utrolig glad for det:)
Stilig bretteteknikk på kortet.
Ta en titt i bloggen min har gitt deg noe

Ha en fin helg

God klem

Hanne said...

Så nyyydelig kort, Kristin! Den brettinga var virkelig susen, en alt-i-ett løsning! Flott både utenpå og inni, dette her!

Og hurra for vinnerflaksen din, som endelig slo til *ler meg skakk*
God klem :)

Angella said...

Hei Kristin!
Nydelig kort du har laget... Jeg har også gitt deg en award i bloggen min:)

Angella

Marte said...

Hei vennen! Så utrolig herlig kort!! Dette likte jeg! Har du noen mål å dele med meg eller?

Gratulerer så masse med premien hos Karin, og du som aldri vinner noe- du liksom ;)

Stor og god klem fra meg

Aud said...

Åhhh, sånt et underbart herlig kort!♥♥♥ Kjempe flott utforming på kortet, og vakkert dekorert!

Grattis med at du vant blogcandy - kjmpegøy! :o)

Ha en fortsatt strålende helg!

Andrea said...

Oh wow, great card.
xAndrea

Vibeke said...

Så flott kort du har lagd!!!:)

Marte said...

Hei igjen du! :) Takk for det, jeg skjønte alt! :D hehe..

Jeg er helt ferdig på skolen nå, begynte i jobb forrige uke - men begynner i ny jobb på fredag. (Lang historie, du får den når vi sees) :)

Kunne du kanskje tenke deg å korte med meg til uken? Jeg er gress-enke i morgen...

Søndagsklem fra meg

elin said...

Hei hei. Titter innom for å hilse på. Så stilig kort. Mye fint i bloggen din, kommer tilbake igjen.
God søndag.

Dot Scrap said...

Wauw Kristin. Det er virkelig et super flot kort. Jeg er fuldstændig vild med det.

Heidi said...

This is an adorable set! Heidi

Jorunn said...

ÅÅÅ så nydelig kort! Herlige farger og lekre detaljer og så genial løysing med alt i ett!!!

Klem,
Jorunn

AmyC said...

Beautiful card!! Thanks for visiting my blog and entering for the blog candy. Good Luck with the draw. :)