Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, August 26, 2008

Sukkersøtt #4 once more

And my third and last attempt on challenge #4 on Sukkersøtt's blog. This time with one ribbon on the left side, one at the bottom and one under the flower.
I have one brad in the middle of the flower and three at the bottom in the left corner.
I have used one of the patterned papers I got from Karin. The paper behind the text is wrapping paper again. Slighty different inside, and again a new corner swirl stamp.
A very simple back.
That's all for now! :)

9 comments:

Angella said...

Hei du.... Ser at du virkelig har sansen for sukkersøttutfordringen:)
Så fine disse kortene var.

klem
Angella

Maya said...

Så produktiv du er!
Igjen ett flott kort ifra deg :)

Klem fra Maya

Linda said...

wow! for non flotte kort du lager! jeg blir helt måløs :) takk for titten :)
mye inspirasjon å hente her ja *nikker*

Aud said...

Herlig kort du har laget!
Du har vært så produktiv i det siste, ser at du koser deg med hopbbyeb, det er bra!

Har hatt deg i tankene mange dager nå, skal skrive en mail til deg og gi deg noen tips om sånne bloggtekniske saker som du nevnte i en kommentar i bloggen min for en tid tilbake, men tiden har ikke helt strukket til enda, kanskje nå onsdag jeg får gjort det...

Stor klem!♥

Hanne said...

Hat trick igjen!! Imponert :) Har ikke hatt tid til å kommentere de to forrige, men alle tre er virkelig flotte, med artige løsninger og stilige farger og i det hele tatt :) Så flott at du er med på disse utfordringene.

Håper du får en strålende fin dag, Kristin! her er det litt grått i dag, men bak skyen osv...
God klem fra Hanne:)
- har forresten ikke glemt blog candy'en din! Steikbra!

Hege-Annie Simonsen said...

Hei Kristin!

Takk for den koselige kommentaren i bloggen min!!!

Så mange flotte kort du har laget til Sukkersøtt utfordringene!! :)

Vet du, den malen har jeg ikke fått forsøkt meg på selv enda!.. Fikk den av Marie som også nylig har ordnet seg med blogg: Maries kreative univers. Vet ikke helt når jeg får prøvd den ut, men den passer jo til tag-kort! :)

Ønsker deg en flott kveld!!

Så mye fint i blog candyen din! Skjønner godt at mange vil være med der!!! Selv har jeg de stemplene fra Magnolia. :)

*Stor klem*

Camilla said...

Wow så fargerikt og lekkert kort!! Og tuuusen takk for verdens kosligste kommentar jeg fikk av deg i dag!:) Den varmet skikkelig! *glad*
Og veldig gøy at du har lagt så mye flott ut i bloggen din i det siste, etter en liten tørketid i sommer;) Du er utrolig flink, og så fint å se hvordan du dekorer hele kortet!
Ha en super duper helg!:)
Goklem fra Camilla.

Nice said...

No with no fun:

Your card is beautyful. All you`ve done i like. Okay, not the XXL-flower. But the most of the people like that flowers. I think i`m not all the people *sadlook*.

Dot Scrap said...

Hej Kristin.
Det er nogle super smukke kort du har lavet. Jeg er vild med de hjørne swirls du bruger. Det ser flot ud på kortene.
Hvor er det også en flot ny blog du har lavet. Super