Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, September 17, 2008

Almost the same

When I was planning the blog candy I started making two similar cards. They ended up with the same set up, but with different images, ribbons and papers, oh, and brads.
Card number one is made with an image from Magnolia. The patterned paper is one I won in Karin's blog candy. :) (Thanks, Karin!) The inside with stamps from Magnolia.The back.
Card number two has a different image from Magnolia. And different paper, ribbon and brads.
The inside is the same. The back.

Have a nice day!!

10 comments:

Angella said...

Så flink du har vært Kristin... Disse kortene var jo helt nydelige.

TAkk for kommentarene. Finner du noe spennende i min blogg er det bare å herme;)

klem
Angella

LINANNA DESIGNS said...

Kristin this is absolutely stunning, the way you've coloured in the image is perfect. I love this! Big hugs Linda x

Audhild said...

Så fine kort du har laget. Er imponert over at du legger så mye arbeid i å pynte innsiden av kortene

Angella said...

Hei på deg...tre ord på snei...henter du en award hos meg, fordi du er så grei :)

hehe....klem Angella

Dot Scrap said...

Hej Kristin.

Du har gjort det igen. De er super flotte dine kort. Det er også nogle utrolig søde stempler og du har farvelagt dem så smukt.

Hege-Annie Simonsen said...

Så flotte kort! Fint med de deilige stemplene på innsiden. Liker båndbruken her! :o)

Her er det langhelg nå; skolefri i morgen og mandag. God helg til deg også, når den tid kommer!!! :)))

Klem, Hege

Karin said...

Hi Kristin,

absolutely gorgeous.
Love the paers and all the cute Tilda's you've used.

Have a nice evening,
xoxo karin

Claudia Rosa said...

kristen this is beautiful.
love all the work you have done

Aud said...

Kjempefine kort du har laget!♥

Gøy å se at du bruker stemplene 'mine'! :o)

Takk for den fine kommentaren i bloggen min!♥ Så du ar jeg hadde brukt de herlige blomstene du sendte meg på det kattekortet?

Ha en strålende helg!
(Jeg skal jobbe hele helga - gleder meg til mandag som er fridag!)

Heather's Creations said...

I love these very6 much, I love how you decorate inside as well as out :0)
**hugs** Heather x