Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, September 18, 2008

Javablu Award

From Angella I received this great award. Thank you very much, Angella, you are the bestest (I just love the PB stamp that is called that!) :) The rules are:
1. The winner can put the logo in her/his blog.
2. Put a link back to the person who gave you the award.
3. Nominate at least 5 persons with a blog, but first you have to tell why you want to give it to those persons.
4. Put a link to those you have nominated.
5. Visit the blogs to the nominees and tell them you gave them an award!

Here I go!
I want to give this award to persons I love to get visits from in my blog. People who give me a smile on my face when I read their comments. And again people who has blogs that I love to visit and that are important for me as a blogger!

The nominees are:

Marte
Aud
Dorte
Lise
Kirsten

And of course I could have given it to a lot of other persons as well, but it seems like it has been around already :)

3 comments:

Marte said...

Hei Kristin :) Tusen takk for den koselige awarden, jeg blir så rørt når du tenker på meg sånn :)

Var inne på nettbutikken i går, og så jo at du skal ha scrappetreff. (Er det også for oss kortlagere?:))

Jeg har kjempelyst til å komme, lurer på om jeg klarer å få med meg Hege som bor på Rykkinn?!

Ha en fin dag. Godklem fra halsbetennelseMarte

Marte said...

Takk,vennen :) Jeg ligger her å ser på Extreme Makeover. Må gråte litt da vettu :P

Ronny er alltid flink til å skjemme bort jenta si, best i verden faktisk :)

Jeg gleder meg til treff, skal prøve å få det til. Går bussen i nærheten av butikken?

Aud said...

Tusen takk, snille deg!♥ Alltid så koselig å få en award!

Har vært litt opptatt med et prosjekt i det siste, har endelig blitt ferdig, skal se om jeg rekker å legge det ut i bloggen i løpet av kvelden. ;o)