Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, September 27, 2008

Look...

....what was on my birdfeeder this morning. I have this litte "house" outside my kitchenwindow, and I love to watch the birds when they come to eat. This morning we had a new bird coming to visit (the one on the roof). We had to look it up in our book about birds! Isn't it cute!! And look at the little bird in the bottom left corner. Our dog loves to eat all the seeds and crumbs that fall down on the ground when the birds eat :)
This is what I received from my Danish friend Dorte a couple of days ago. I have already started to colour some of the images :) Thank you very much, Dorte!!

4 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Så flott fuglebrett du har!! Ja, det er sååå koselig med de små pip-pip'ene!! Husker vi hadde fuglebrett når jeg var barn og jeg ble aldri lei av å sitte og stirre på småfuglene gjennom vinduet. :) Ikke mye fuglebrett utenfor vinduet mitt nå; 3. etasjes blokkleilighet.. Det hadde kanskje gått an, likevel?.. :)

Så mye fint du har fått i posten! Jeg håper å få akvarellpapiret mitt snart, så jeg kan supplere ytterligere litt til, til alle godsakene dine!! :))

Ha en fin lørdag! :) Klem

LINANNA DESIGNS said...

Love the birdhouse, and what a lovely gift from your friend, enjoy colouring the images in. Hugs Linda x

Heather's Creations said...

I don't know what the birds are, I'm hopeless recognising them!
I adore your birdhouse though :0)
What a lovely image to see from your kitchen window.
What a lovely gift to receive from your friend, the images will keep you occupied for a while.
**Hugs** Heather x

Hege-Annie Simonsen said...

God søndagsmorgen til deg! :)
Har du fått nye stempler, sier du?.. Ja takk, tar gjerne flere WoJ trykk!!.. Er spent på hvilke du har fått!! Skal sende deg en mail, jeg!..

Du aner ikke hvor godt de telysene med fryktduft lukter!! Er glad jeg ikke er allergisk mot sånt og kan tenne sånne lys hjemme hos meg! :)

Jeg fant etterhvert ut at trekkspillbrettene på sidene like gjerne kan erstattes av en bit kartong uten trekkspillbretter, på mappekort med sånn dybde. Det blir bedre. Trekkspillbrettene trengs ikke, iom. at kortet likevel har så mye dybde. Det blir jo nesten som en gaveeske. :)