Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, October 10, 2008

Karin's new challenge blog

Karin Hoeve is starting an interresting challengeblog now! If you are following my blog you might remember me telling you about the personal challenge to make one birthday card and one christmas card each week. Well, Karin has decided to make an own blog about it. I certainly need to make up a lot of cards in both categories so I am definetly going to join this challenge blog. Why not visit the blog yourself?! It is called Just Christmas and Birthdaycards.

But please visit Karin's blog as well, because she is giving away a superduper candy in there!!!

2 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Hei Kristin!
Det er jammen mange blog candies å spore opp her inne hos deg! :)

Jeg har nå endelig fått stemplet meg ferdig med trykk til deg - iallfall i denne omgang, for da jeg var ferdig, oppdaget jeg jo at jeg ikke hadde tatt med noen av Paperbag Studios sine, av de stemplene jeg har derfra... Det ble mer enn nok av alt det andre, så jeg håper vi kan komme tilbake til dette, etter hvert. Litt hektisk her nå! Jeg har faktisk ikke fått forberedt meg til scrappetreff i helga ennå.. Og det må jeg jo!... Ha ei riktig god og kreativ helg!! STOR klem fra meg!

Karin said...

Hi Kristin,

thank you for making a post about the new blog and my candy.
Good luck in the draw monday.

Have a great weekend,
big hugs,
xoxo karin