Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, October 22, 2008

Sukkersøtt #12 and 'new' award

In Sukkersøtt this week we are asked to make something else than a card, but it has to be something for Christmas. I have made tags for my presents.


The first tag is made with a Penny Black stamp. I have embossed it in black, cut it out, and put on some glitterglue in red and green. This is very easy to make. The back. This is a stamp from Panduro. The second tag is made with paper from Papirdesign. First I stamped a tag from Kort & Godt Hobby on the dp. Then I glued it onto cardstock from Bazzill and cut it out. I have stamped some snowflakes from Papirgleder on the dp before I put on an image from Magnolia. I have coloured in Tilda with pencils.

The back. This is a stamp from Ditten & Datten.
The third tag is almost the same as the second one. I have used dp from Ladybug and friends. I have embossed the snowflakes in white. The same Tilda image on top.
The back with stamp from Ditten & Datten.
I always end up having to few tags when I wrap my Christmas-presents. Especially the first tag I made was easy to make, so I guess I have to make up a lot of them.

I received this award from Sara. Thank you very much!! I just jump of joy every time someone thinks of me and my blog!!

I know I'm supposed to give this to six bloggers, but since I got it some days ago I have decided that this time I give the award to Kirsten, Jorunn, Joanna and Dorte. Thank you, ladies, for sharing beautiful things with us on your blogs!!


Have a nice Wednesday everybody. And for those of you who still haven't entered my blog candy, please do so. The draw is still open for entries!

21 comments:

Rosette said...

They are lovely, well done :) They ARE useful! :0)

sonja said...

Så fine de var ))

Lissie said...

Flotte pakkelapper! Spesielt godt likte jeg pepperkakemannen! Stilig! =)

LINANNA DESIGNS said...

These are all lovely tags Kirstin!

Hege-Annie Simonsen said...

Flotte julegavelapper!! Det pepperkakestempelet har jeg, så denne ideen lifter jeg! :)

Ha en flott høstdag videre! Med klem, fra meg. :o)

Anne Bente said...

wawww super flotte til og fra kort.

oheidia said...

pepperkakemannen var en veldig søt pakkelapp. Det var Magnolia-pakkelappene også - men gosh hvis man skal male slike pakkelapper til alle mottakere før jul (da må jeg begynne i dag! :=)

Jeg har nettopp fyllt år, så takk for gratulasjonen for overstått bursdag. Neste år blir jeg 40 år og det er litt skummelt!

:=)

Anita Hagen said...

Hei Kristin.

Tusen hjertelig takk for superkoselig hilsen i bloggen min. Alltid så kos å høre fra deg.

Du spør meg ang fargelegging. Jeg antar at det er dette innlegget du tenker på. Det går også helt fint å bruke Tea Dye i ansiktet.

Ha en strålende dag videre, Kristin!

Klem fra Anita

Dot Scrap said...

Hej Kristin.

Det er da en skøn ide med tags.
De er super flotte. Du er utrolig kreativ og dygtig.
Tusind tak for awarden. Den er jeg meget glad for.

Heidi said...

Kjempeflotte gavelapper Kristin. HAr store planer om å få laget noen jeg også. Og her fikk man jo flere gode ideer. Kunne bare døgnet hatt litt flere timer. det hadde jeg virkelig trengt føler jeg.

Ha en toppers onsdag. Nå skal jeg putte ungene i badekaret

klem fra
Heidi

Maya said...

Nyydelige pakkelapper,Kristin!
Pepperkakemannen ble min favoritt!

Takk for att du er med,
klem fra Maya :)

Monica said...

Så fine til/fra lapper, det var smart å bruke den pepperkaken *lagrer tipset* Tenkte faktisk jeg kanskje skulle tenke jul neste torsdag, ja for da skal jeg til deg!! :) Gleder meg til å hilse på dere. Ha en fortsatt fin onsdag :)

milli said...

Så utrolig flotte!! Pepperkakemannen var nok min favoritt, kjempesøt!
Minner meg på at jeg snart må begynne å lage gavelapper jeg også.

Klem
Camilla

kate said...

Så kjempesøte julegavelapper du har laget:) Elsker den pepperkakemannen:)
......Takk for masse inspirasjon:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klæm fra Kate:)

Kaia said...

Nydelige tag'er.
Får liksom aldri tid til å lage sånne, har liksom nok med julekorta.
I år er jeg litt lidlig ute da, så kanskje....

Ha en strålende kveld :o)

Kristine said...

Wow Kristin!
diise tag'ene ble jo så nydelige. Det pepperkakestempeleter jo en hit til jul. Tror jeg må grave det frem igjen!
Ha en flott uke!
Klem fra Kristine

Stjerneglimt said...

Du gjør meg glad, tusen takk!
Pakkelappene dine var kjempefine, jeg har lagd noen selv også, syns jeg sender med litt ekstra omtanke med pakkene da, tji hi! Ha en fin dag!

Joanna said...

Hei på deg :)

Dette var jo også noen nydelige pakkelapper.

For å komme tilbake til spørsmålet ditt, pakkelappene mine var vanlige kjedelige tredimensjonale lapper som jeg har fikset litt på og satt på selvlagde mini pop up kort. Hvis det var malen på pop up kortene du gjerne vil ha, bare gi meg ett hint ;)Det går fint an å lage slike kort med stempel motiver.

Tusen takk til deg for Awarden, det varmer ett gammalt scrapper hjerte godt :)


Klem fra Joanna

Iris said...

These are very nice tags!!!

Iris

Bente said...

Realt flotte pakkelapper!!! Ha en flott helg:=)

Hanne said...

Upps, jeg glemte jo å kommentere disse flotte gavelappene, men jeg syns altså de var knallflotte, alle som en, og jeg har notert meg et par-fem tips her ;)

Synes det er kjekt å finne noen flate gavelapper (altså uten at noe er krøllet og brettet i alle slags vinkler og fasonger) også, for jammen var disse et godt bevis på at det blir nydelig!

God søndag og en sukkersøt klem fra meg :)