Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, October 20, 2008

Two challenges and an award

I have made a card for my brother who is turning 50 soon. I was looking through Angella's blog and was inspired by her cards made with stamps from hÄnglar & stÄnglar's last kit and she had used autumn colours.
This weeks challenge in A Spoon Full of Sugar is to use Lim's sketch, and since I liked that sketch a lot I really wanted to make a card with it. When I made this card I finally managed to use it!!
Then again, this weeks challenge in ABC Challenge is M for male, so again the challenge fit my card!! (I love it when they do!)

I have used design papers from Doodlebug Design, cardstock from Cardstock, textstamp from Lissie Design, buttons from my old "button-jar". The image is coloured with Distress Ink.

Inside. I'll put a personalized tag in the clip on the upper right corner.
The back.
I was so lucky to receive this award from both Caroline and Camilla. My two favourite C's :) *grin* Thank you both!!
I am supposed to give this to six persons so I want to give it to:

Aud
Marte
Hanne
Heidi
Karin
Eba

Those women has wonderful blogs and make beautiful things. Please pay them a visit now!

Have a nice autumn day all of you! (And don't forget to join my blog candy give away!)

14 comments:

eba said...

Å, tusen takk for award! Du lager herlige ting du! :) God uke!

Hanne said...

Å du søøøøta! Tuuusen takk! Nettopp det jeg trengte på en mandag som var litt blå... Hurra for deg, sier nå jeg!

God klem :)

Lissie said...

Lekkert kort! =)

Bb's kort said...

Likt farge sammen settingen veldig godt, du lager kjempe fine kort!

LINANNA DESIGNS said...

What a gorgeous card Kirstin and a well deserved award. Hugs Linda x

Karin said...

Hi Kristin,

thank you for this great award.
You've made my day with it.
Will post it on my blog asap.

I love the card you've made
Great colours, DP and a very cute Hanlger image.

Hugs,
xoxo Karin

Marte said...

Tusen takk for en koselig award, vennen! Det satte jeg pris på i dag!! :)

Ting skjer overalt om dagen, desverre blir det blogrunder som må nedprioriteres. Men jeg gleder meg til torsdag 30, prøver å ordne meg tidligvakt! ;)

fairymadjo said...

sooo stunning, huggs jo

kate said...

Syns det var et kjempefint kort du skal gi til broren din:)
Flott fargesammensetning og fine detaljer:)

Ha ei flott uke:)

Klem fra Kate:)

Ila said...

Your card is Gorgeous!! Thanks for entering my blog candy...Good Luck!!..Hugs, Ila

Inger Marie said...

Nydelig kort vennen :)
Likte så godt papirene du har brukt.

Ha en god natt!!
God klem

Aud said...

Tusen takk for awarden, vennen!♥
Det stemmer nok at det ikke blir tid til å følge opp alle awarder som sirkulerer i blogg-verdnen, jeg velger heller å prioritere andre ting, men jeg blir selvsagt veldig glad når noen vil gi meg en slik oppmerksomhet. :o)

Nydelige kort du har lager - igjen!

Ha en flott tirsdag!

Cathy said...

This card is amazing - I love the colours and the H&S image is gorgeous.
Thank you for joining in the ABC challenge this week.
Cathy xx

Heidi said...

Er ikke du bare skjønn da! Nå ble jeg jo kjempeglad-tusen tusen takk vennen min. Og ikke minst - knallfine kort du har laget siden jeg tittet inn her sist!

Kjempeklem fra
Heidi