Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, November 24, 2008

Awards

I am one lucky person who has people out there thinking of me and my blog. I love receiving awards and I always try to post them on my blog as soon as I get them. Still, sometimes I'm just to busy to post them right away and then I have problems remembering them. Not that I forget I got an award or from who I got the award, but I forget when I got it.

Some days ago sweet Desiree gave me this award. Thank you sooooo much! I love your blog, so I am honoured to receive this from you!
These are the rules:
1. The winner can put the logo on her/his blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated.

Almost everyone has received this award, but why not honour some of them an extra time? I still love their blogs :) I want to give the award to Bente, Beate, Heidi, Linda, Karin, Jacqui, and last but not least Kate. Thank you, ladies, for sharing your blogs with the rest of us!



I have also another award to show you. Thank you, Camilla and Hanne, for giving me this lovely award!! I am so happy to have received it :) It means a lot to me!

This blog invests and believes the PROXIMITY - nearness in space, time and relationships!These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly-written text into the body of their award.
This is a beauty of an award and I am proud to be able to give it to the following persons; Marte, Aud, Vanessa, Katharina, Heather, Dorte, Elsi, and the very own Anita.
Thanks for looking everyone! Enjoy the day!
Hugs, Kristin :)

12 comments:

Heidi said...

Å så koselig vennen min - nå ble jeg kjempeglad altså. Snille søte du!
Så masse fint du har laget i det siste også. Selv hangler jeg meg gjennom disse første dagene etter operasjonen men regner med å få laget noen julekort innimellom sofaliggingen.
Kjekt å få masse inspirasjon her inne da

Klem fra
Heidi

Marte said...

Hei du :) Tusen takk,det var koselig.. Desverre spøker det for min opptreden på torsdag, her ligger jeg med streptokokker beskjed fra legen og sykemelding ut uken.. Kunne vært deilig, men føles ikke sånn altså.. Som du forstår, har jeg tatt med meg alt en barnehage har å gi - men nå begynner det å bli nok! :P

Hvis det er ok, så har jeg torsdagen litt åpen.. Må se an form og farge, men sånn det ser ut nå må jeg nesten takke nei :(

Klem til deg

Heather's Creations said...

Oh I am so honoured, Kristin :0) I am my own worst critic when it comes to my work and to think that you who I admire your work so much think of sharing such an award with me....well it just blows me away!
Thankyou so much :0)
Have a great day :0)
**Hugs** Heather x

Rosette said...

Well done dear... it's always lovely to feel appreciated and thought of in this beautiful and caring way. You deserve it!! :)

Karin said...

Hi Krisitn,

thank you so much for this great award.
you've made my day with it!!!

Hugs,
xoxo Karin

nessy said...

thankyou so much kristin!! really must remember to post this on my blog!!
vanessa xx

cats whiskers said...

Hi Honey thanks so much for giving me this award, I am so honoured and thank you for your kind words on my blog.
Hugs Jacqui xxx

Aud said...

Tusen takk for dine alltid så hyggelige kommentarer i min blogg, og så snilt av deg å gi meg en award! Den skulle du egentlig fått rett tilbake, vet du!♥

Marte said...

Hei vennen, din nettbutikk var selvfølgelig den første jeg var innom.. Men da jeg ikke kunne finne noen poser der, ble jeg nesten desperat!!

Kjøpte noen på papirgleder, men jeg skal altså huske på til neste gang at de finnes et stenkast unna (nesten ;))

Ha en fin dag!

kate said...

Å såååå koselig av dæ, nu gjorde du mæ utrolig glad:)
Har det så travelt for tia at jeg har knapt hatt tid å titte innom noen bloggere, derfor va det ekstra koselig å finne denne fra dæ:)
Tuuuuuusen takk kjære du:)
Ha en flott torsdag,
klæm fra Kate;)

Bente said...

Gratulerer med utrolig mange awarder. Det er så mye fin inspirasjon her inne.
Det ligger en award til deg inne hos meg :)

Ha en fin dag!

Klem fra Bente

Katharina Frei said...

Thanks so much Kristin!! It is a great honour to receive this award from you!!
Katharina x