Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, November 30, 2008

Just Christmas and Birthdaycards #8

This is my christmascard using Janina's sketch in JCBC's blog.

Image from Marits Verden. Designpaper from Papirgleder. Rub-on text from Norsk Stempelblad. Tree stamp from Ademio.
Personal stamp from Papirgleder.
That's just a quick post before I will sit down to watch a movie with my beloved husband :)
Have a nice Sunday (what's left of it)!
Hugs, Kristin :)

4 comments:

Angella said...

Hei Kristin!
Det er så lenge siden sist jeg var innom deg...Hvordan har du det? Har du like mye å gjøre om dagen som meg, så har du min forståelse.... Jeg har "Heldigvis" vært syk et par dager, og derfor slått til med flere kort i det siste.

Det var så gøy å se at du har laget et kort med det samme papiret som jeg satt med for en halv time siden:) Jeg syntes det var så vanskelig å finne et motiv som passet til papiret, så det ble nisse på meg også:) Du får se det om et par dager... Er ikke ferdig med det ennå, men fint å få inspirasjon fra deg...

Det er 1.advent i dag... Håper du har kost deg:)
klem
Angella

kate said...

Så koselig julekort du har laget, Kristin:)
Håper du har fått kost deg med film og din kjære i kveld:)
Ha ei flott uke, klæm fra Kate:)

Heidi said...

Så flott dette var Kristin. Men det var jo ingen bombe fra din kant da.
Håper du hadde en fin 1 advendt i går? Her er det blitt litt kaldere igjen.

Ha en toppers dag vennen

Klem fra
Heidi

Aud said...

Herlig julekort, Kristin!
Jeg har også et stempel fra samme kolleksjon, det med nissen som koser med en bamse - nå ble jeg inspirert til å bruke det stemplet! :o)
Håper du får en flott uke nå i starten på desember!