Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, November 17, 2008

Kristine's tutorials

Kristine has a great tutorial going on in her blog. She is explaining how to do different things in Photoshop. I have tried to do all her tutorials so far, but I must say I struggeled a lot with her second one. Even though I have done all the things Kristine told us to do I just couldnt get that frame on my picture. But then I did some changes after first following Kristine's tutorial and look what I got.... ...A FRAME on my picture!!! Isn't that coooool!!! Thank you, Kristine, for teaching us this!! ♥♥♥

5 comments:

Heidi said...

Så fint det ble med rammen rundt bildet! Dette fikk du jo stråååålende til.

Klem fra
Heidi

Hege-Annie Simonsen said...

Kor stilig! :D
Kanskje æ også sku studert de der tutorials'an litt?.. Det gjør sæ med de der hvite kantan på bildan. Absolutt!!

Må få tid til det først. Ja, Kristine er kjempeflink med de photoshop forevisningene sine!!

Nattinatt herfra!

Gry-Heidi said...

Så flink du er :) Jeg prøvde meg også på denne, men gjorde sikkert noe rar underveis for rammen kom aldri på bildet! Har forresten kjøpt meg Photoshop bok på nesten 700 sider, så hvis døgnet bare kunne bli noen timer lengre nå så :))

nessy said...

oh you are so very clever!! love the pic!!
vanessa xx

Marte said...

Hei vennen, dette gikk jo fint!! Trodde jeg ikke fikk det til først jeg også, men vips så var den der!

Forresten så liker jeg så godt det siste julekortet ditt, papirene du har brukt er så nydelige!! :) Ikke lenge før jeg må ta turen igjen nå ;)