Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, November 04, 2008

Penny Black Saturday challenge #21

Another card for Penny Black Saturday challenge #21 - Get sparkly! This is a 'thank you'-card for someone in the blog-world ;) I've put a lot of glitterglue here and there so it's really sparkling.

The designpaper is from DCWV's glittered stack. Buttons from my stash. The text stamp and the small ornament stamp are actually the first stamps I bought back in 2002, in Japan! I still use them every now and then :) The image is from Penny Black. I've put glitterglue on the butterflys and the flowers. I see the flash from the camera has made the image paler than it is in real life, so I hope you can put your "glitter-glasses" on and try to see how it really looks :) The background is stamped with stripes from Lissie Design. Insides, with flowers from Aud Design stamped on the dp and cut out. I have put some glitterglue on the edges of the flowers. I have stamped the same ornament on the edges of the white paper. Glitterglue on top.

Again some flowers stamped on the dp and cut out. I have also stamped my personal stamp on white paper and cut out. No glitterglue!!! (I forgot!)

Now I have to go to work. Hope you all will have a wonderful day!

Hugs,

Kristin :)

14 comments:

Karin said...

Gorgeous card.
I love the papers ,colours and all the flowers you've used.

Hugs,
xoxo Karin

Hege-Annie Simonsen said...

Så flott!! Lykke til med deltakelsen i utfordringen og ha en flott dag!!

Jeg bare MÅ sette meg ned og lage iallfall ett kort i dag!!... Føles bra!! :D

Klem!

Aud said...

Så mange lekre kort du har laget siden jeg var innom deg sist! (Har hatt arbeidshelg, da blir det mininalt med tid til bloggsurfing.)

Kjempeartig å se blomsterstremplene 'mine' i bruk - de ble virkelig fine med det mønsterpapiret!♥

Ha en fiiiiiiiiiin dag! {{{klem}}}

Turid Mari said...

Hei!
Nu e det lenge sia æ har vært her inne å kikka! Herlig kort over her! også så søte de blomstran du har brukt va! :)

Klem fra Turid.

eba said...

Nydelig kort igjen! og tusen takk for hjelpa, nå har jeg kommet et stykke lenger på vei ;)

Heidi said...

Nydelig kort kristin med flotte detaljer både inni og utenpå. Lekkert lekkert lekkert!!!!!

Klem fra
Heidi

Leslie said...

What a pretty card! I really like this one a lot and if you don't mind, I am going to use you for some inspiration to get scrapping today!
Hugs, Leslie

LINANNA DESIGNS said...

Kristin this is such a gorgeous card hun. Lovely image and beautiful colours! Clever you!! Hugs Linda x

Hege-Annie Simonsen said...

Takk for titten inne hos meg igjen! :)

Futt?... Hmm... Vil ikke akkurat kalle det det, men jeg har nå fått laget NOE i dag. 3 kort er ikke så verst, fordi.. Føler meg fortsatt så treig og slow, men jeg klarte ikke la være hobbybordet idag!! Det er jo lenge siden jeg laget kort nå, så da var det vel egtl. ganske lett å bli inspirert! Jeg har jo fått sansen for sånne skisser nå. Gøy å jobbe med slike selv om det ikke er alle typer (les; skisser) som tiltaler meg alltid! :)

Ha en forts. fin dag! ;) Vi "sees"!

Debbie said...

Fantastic card Kristin, great design and beautiful colours. Debbie x

tracie said...

gorgeous sparkly card, love the insdie - beautiful.
thanks for joining us this week :)x

Stjerneglimt said...

Så morsomt bilde av hunden din!

Beth said...

Another gorgeous card! Well done! xx

Pauline C said...

Gorgoues sparly card - thanks for joining in the PBSC a second time for this week!