Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, November 03, 2008

Three in one

This is my birthdaycard using Tanja's sketch for Just Christmas and Birthdaycards' challenge #5.

Since it's a lot of glitter all over the card I have decided to enter the card into this week's challenge both over at A Spoon Full of Sugar #23 (Sparkle and Bling) and Penny Black Saturday Challenge #21 (Get Sparkly).

I have used Penny Black's supercute catstamp (I think it's called You're the bestest!) I've put a lot of glitterglue on all the flowers. The designpapers are from DCWV glittered stack. The ribbons are from my stash. Text stamp is from Lissie Design. I have used QuicKutz' cookie cutter for the scalloped circle. I've embossed the plain pink paper with an embossingfolder from QuicKutz. The lilac corners are embossed as well. The letters and numbers are squeezed out using QuicKutz-alphabet "Sunshine". I've put a lot of glitterglue on them. The gems are from my stash. Insides, with sentence (The best wishes on the day) from Norsk Stempelblad's clearstamp-set "Congratulations". Same dps as on front.
The back with scalloped circles cut out with QK again. Personal stamp from Scrapmagasinet.
Well, that's it for today! Now I have to go and pick up my sons!
Have a nice evening!
Hugs, Kristin :)

21 comments:

Gry-Heidi said...

WOW, dette må da være noe av det flotteste jeg har sett!! Nyydelig!

Klem, Gry-Heidi

tiggertastic said...

what a very pretty card

sarah x

Heidi said...

Kjempelekkert Kristin-dette blir nok motatt med glede tenker jeg.
Skal si du produserer om dagen.
Her går det i omgangssyke akkurat nå (på barna) så det blir ikke mye fres på kortlagingen akkurat nei)

Ha en super mandag vennen

Klem fra
Heidi

LINANNA DESIGNS said...

This is such a gorgeous card Kristin. You make such gorgeous cards with attention to detail inside and out!! hugs Linda x

Tanja said...

Another beautiful Card! I love it!

Hugs Tanja

Pauline C said...

Beuatiful card kristin - gorgeous image and your colouring is fab. Thanks for joining in the PBSC this week.
Pauline x

eba said...

Takk for hilsen :) Du og du for et herlig bursdagskort! Det var et kort til å sette noen i godt humør! Herlig! :D

Klem, Eba.

eba said...

Unnskyld meg, her kommer jeg igjen.... men jeg jobber med å få meg en skikkelig blogliste nå. Syns den du og enkelte andre har med bilde er så stilig... Lurte bare på how to...?!? ;)

Klem, Eba.

Nixe07 said...

What a gorgeous card, Kristin! Looks so wonderful with the great colours and papers. Your colouring is perfect!!
Hugs
Moni

Ninchen said...

wow-this is a very cute card!

xoxo Janina

Petunia said...

Hei og takk for besøk inne hos meg. Alltid kjekt når nye blogger tar seg en tur innom.
Du laget utrolig mange fine kort. Jeg er så imponert av dere som har ork til å sitte med dette som for meg virker som noe man må ha utrolig stort tålmodighet for å gjøre..
Fotosafari er det bare til å hive seg på. Det er bare kjekt det med mange med.
Gi meg et ord om du legger ut noen bilder, så kan jeg sette deg på safari gjeng listen:)

Kath said...

fabulous card for the challenge and love that sparkly image - thanks for playing along this week at PBSC
hugs
kath
xxxxx

Rheannon said...

DARLING!!!! All that sparkle definately makes me happy. You had to be smiling as you put it all together! Nice work.
Rheannon

kate said...

Kortene dine er så vakre at du gjør meg helt målløs!!!
Alldeles nyyyyyyyyyyydelig:)

Klem og god tirsdag fra Kate:)

bumblebee creations said...

this is a gorgeous card! I love the pretty papers and colors you have used!!

Hege-Annie Simonsen said...

Så flott og stilig kort!! Artig med alt det rosa og det freshe, humørspredende!! :) Motivet er en sikker vinner!! (Ett av mine absolutte favorittstempler fra Penny Black!!) :)

Ha en forts. flott og kreativ uke!! :) Klem fra meg. (På vei oppover igjen, og snart frisk forhåpentligvis! Jeg klør i fingrene etter å få laget noe nå!!!)

Karin said...

Hi Kristin,

wauw, another beauty.
Love all the details you put into this card.

Have a great day,
xoxo Karin

Debbie said...

Gorgeous card Thanks for playing along this week, Hugs Debbie x

Beth said...

Wonderful card, the glitter flowers are beautiful! Thanks for joining in this week! xx

Maria Matter said...

Oooo, I love this PennyBlack image! You did a fab job showcasing it...love the sparkle too!
I also appreciate seeing all the views.
Blessings, Maria

Mrs Wonka said...

Wow this is great, I's so pleased I found your blog!

Mrs W x