Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, January 25, 2009

Fun Photo challenge!

I got this fun photo challenge from Marte today. Here is what I have to do:

- Open the folder "my pictures".
- In the 6th folder, take the 6th picture and post it on your blog.
- Write something about the picture.
- Challenge 6 new people to join this challenge.
- Put a link in their blog to let them know they are challenged.

My photo is a pic of my son's hand when he was about to draw a winner of my first blog candy.

I will challenge Kate, Petunia, Mona, Eba, Kristine and Koselig koselig-Mette. I hope you all will take time to do this fun challenge! Good luck!

6 comments:

eba said...

Takk for utfordringen! Jeg har fått den en gang før også, så jeg er faktisk i ferd med å gjøre den :) kanskje jeg kan ta to bilder, da, ett fra hver pc.... :D

Koselig koselig said...

Hei Kristin! Den skal jeg ta og være med på, jeg gjør det i morgen siden jeg allerede har hatt to innlegg i dag :)
Takk for utfordringen!!! Moro :)

kate said...

Takk for utfordringa, den er morsom, har nettopp tatt den:)
Klem fra Kate:)

Petunia said...

Ja, jeg fikk denne utfordringen for et par dager siden, men kjekt at du tenkte på meg da:)
En av de artige "challengene" dette!

Heidi said...

Du hadde jo allerede fått den jo!!!! Jaja nå har du fått denne av meg også.
Artig bilde vennen

Klemmer fra
Heidi

Inger Marie said...

Håper du har hatt en fin helg
Tar du en titt i bloggen min ligger det noe til deg der
God klem