Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, January 20, 2009

Snow

Yesterday I just had to bring my camera outside to take some pictures of all the snow that we've got since Friday. Most of it came on Sunday. It was nice and cold, but yesterday it started to turn into warmer wheather and snow got wetter. I just had to take some pictures of the snow before it disappeared. The pictures are taken late in the evening.






Have a great day!

Hugs, Kristin :)

10 comments:

MarnyAlice said...

hei :) utruleg flotte kort du lagar :) bli imponert!! skulle ønske eg hadde eit hobbyrom der alt eg har til scrapping og kortlaging kunne vore lett tilgjengeleg heile tida...hadde vore mykje lettare då :)
Marny

kate said...

Nyyyydelige stemningsbilda du har tatt, Kristin:) Flott effekt med sepia:)
Ha en fortsatt god tirsdag,
klæm fra Kate:)

Jules said...

I love these photos :o)

Mar G said...

Lovely snow pics Kristin :)
We had heavy snow here in Scotland yesterday too but......its all melting now! :(

kate said...

wow!!
Det lyset ga virkelig stilig effekt:)
Jeg ønsker meg også macrolinse til mitt nye kamera, men det må bli når jeg får råd.
Det blomsterbildet er faktisk tatt med ett av de første digitalkameraene som kom, Nicon Coolpix 2 megapixla, kjempebra kamera!!!
Fortsatt fin ettermiddag til dæ:)

Heidi said...

Kjempekoselige snøbilder - og det kommer fra meg som ikke er glad i snø i det hele tatt!!!!!
Så det er virkelig god tilbakemelding altså :o)

Klemmer fra
Heidi

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk said...

Så kjempeflotte bilder!! :) Ønsker deg ein fin kveld videre :) Godklem

nessy said...

wonderful photos kristin ~how wonderful snow ~could you send some for my boys!!!?
vanessa xx
ps been trying to leave a comment on your blog for a few days ~keeps cutting me off??!!hope this one stays here xx

Gro said...

Så flotte vinterbilder!
Har en award til deg i bloggen min

Marte said...

Her er bildene du snakket om,ja! Så stilige altså!

Jeg fikk en morsom foto utfordring - og jeg tenkte på deg. Det er morsomt om du blir med! :)

Klem fra meg