Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, March 06, 2009

Beauties

Aren't they just gorgeous?!? My husband was about to leave for a businesstrip but had to pack some last things so he brought the whole suitecase down to our living room. He sat it on the floor, open. It didn't take long before Frøya found that it was a perfect place for her to lay down. I just had to grab my camera to take a photo of her :)

Have a great day everybody! It's Friday!!!!!
Hugs, Kristin :)

11 comments:

Camilla said...

Ååå så søt hun er!!:)
Husker at når jeg hadde husky var de så rastløse, ville bare ut og springe:) Men Frøya ser jo ganske så bedagelig anlagt ut;)
Ha en flott helg!! Uken har gått så fort, jeg har hatt vinterferie...
Klemmer fra Camilla.

Alice said...

I adore your dogs! They are so beautiful!!

Linda said...

ååååå *melter fullstendig* såååå søte vovvsene dine er altså!!
flott kort du har laget også :) :)

Heidi said...

Hælledussen sier jeg bare. Er IKKE misunnelig jeg nei..........ikke i det hele tatt.......sukk. Sannheten er vell at jeg er helt grønn av misunnelse her jeg sitter. FOR noen nydelige hunder. Du er så heldig.

Håper du får en stråååålende helg vennen

Klemmer fra
Heidi

kate said...

Ååååå så utrolig nydelige hundene dine er:) Spesielt lille Frøya, ho e jo bare helskjønn!!!
Gohelgeklem fra Kate:)

nessy said...

oh kristin thankyou for sharing these pics ~so gorgeous!!
vanessa xx

Hege-Annie Simonsen said...

Flotte hunder. Og Frøya er jo bare såå søt når hun ligger oppi kofferten!... :)

jeg har en award til deg - og håper du får en riktig trivelig helg! STOR klem

Takk for burdagsgratulasjonene! :)

LINANNA DESIGNS said...

OMG what gorgeous dogs, you are just so lucky my friend. I love them!!!! your cards below are gorgeous too, thank you for sharing with us. Hope you are enjoying your weekend, hugs Linda x

Merete said...

Herlig!! Nydelige hunder altså!! Og mange flotte kort du har laget:)

L.Nielsen (Lynda) said...

what beautiful dogs! and that puppy in the suit case - I am laughing, because puppies always seem to find the strangest places to go and lay. LOL That is absolutely adorable!
Hugs
Lynda =)

Lissie said...

Så skjønne! :) Fikk lyst til å klemme dem inntil meg og kose