Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, June 20, 2009

Blogoversary candy for my visitors **NOW CLOSED**

I have you all to thank for my blog-life. I don't think I would've continued to have this blog if I didn't get any visitors. So, to give something back to you I would love to giveaway some small things which I hope will tempt you. What you have to do to be in the chance to win the goodies, you say?

1. Post a note on your blog telling everyone about my blogoversary candy.
2. Come back to this post to tell me that you have posted on your blog.
3. You're in the draw!!!

If you would like to become a follower of my blog I would be very honoured, but that's not neccessary to enter the draw.

Last chance to enter is July 2nd 2009, 12 noon CET. I'll draw the winner soon after that, and the winner will be announced shortly after the drawing!

Have a great day everyone. I hope my candy was worth waiting for :)

77 comments:

Gry-Heidi said...

Tusen takk for sjansen til å vinne dette snadderet :) Jeg har lagd et innlegg i bloggen min, og lagt "deg" til i sidebaren min også. Fulgt dine flotte kreasjoner har jeg gjort en stund nå :)

Klem, Gry-Heidi :)

Torill said...

Heia!
Jeg har lagt deg inn i candyboxen min jeg, med bilde slik at folk kommer rett til deg ved å klikke på bildet:0)
Nydelig candy!!

Angella said...

Hei Kristin....
Grattis med årsdagen. Jeg tror jeg har fulgt deg like lenge. En av de første jeg ble kjent med her inne...
klart jeg blir med å feire deg:)

klem Angella

Aud Kirsten said...

For en flott candy, klart jeg vil være med på den.Har blitt følger av bloggen din ,og lagd et innlegg i bloggen min:)

Кари Сол said...

Beautiful candy! Thank you for the chance to win. Nice blog - I'm a follower and linked your candy on my sidbar. Welcome to my blog.
Hugs...

Mona Underdal Loktu said...

Halla påræ - en gang må jo være den første for å delta på en blogcandy :-)

Ikke bare fikk du innlegg, du fikk en boks også ... hehe

Hege said...

Godaftenistua!
For en fin mulighet til å vinne litt godis!
Gratulerer så mye med jubilet - følger deg gjerne igjennom det neste året!
Mye lekkert å se i bloggen din!

Klem, Hege

Hege said...

glemte å si at jeg har lagt et innlegg om candyen din på bloggen min!

Trine said...

Hei!
Kikket innom deg, å takker for titten! Mye fint, og en flott candy som jeg gjerne vil være med å kjempe om. Jeg legger ut en kommentar og bilde på bloggen min, og følger deg.
Takk for sjansen også!

Hildegunn said...

For en herlig candy! Gratulerer så mye med feiringen!
Jeg har laget et innlegg i bloggen min :) Og jeg håper selvsagt at jeg blir den heldige vinneren ;)

Ønsker deg en riktig god søndag videre!

Gry-E. said...

Gratulerer med 2-års blog!
Du har veldig mange fine kreasjonar i bloggen din.
Eg har linka deg til bloggen min.

Scrapotte said...

Voila c'est ici : http://scrapoterie.canalblog.com/archives/2009/06/21/14163419.html
Bonne chance tout le monde.
Bises.

Malwina said...

hallo Kristin!!!Beautiful candy! Thank you for the chance to win.
My blog:
http://www.malwina28.blogspot.com/

Nunt said...
This comment has been removed by the author.
Nunt said...

Hei Kristin
nyyydelig candy! Jeg har blogged dette og i begynnelse av Juli skal vi flytte til Rygge - 2 uke uten Internet, kanske skal jeg ta en tur til shoppen ditt :D

xx,
nunt

ps. not enough coffee in my system yet, misspelled your name ;P

Monika said...

Kjempeflott candy, den vil jeg gjærne være med i trekkningen av :)
Jeg har linket til deg i sidebaren min :)

Ksenia said...

congratulations! the candy is so sweet!! my link+pic of your candy are on my sidebar!
Thanks

fancyscrap said...

Hello! Thanks for a chance to win this fantastic candy!!!
I've put a link on my sidebar!
Thanks

Anna said...

hello!
Thank for the chance to win!
I`ve linked this sweet candy in my blog
u r welcome
http://fordessert.blogspot.com/

Carole RB said...

Hi Kristin
Your have a great blog candy. I'm one of your new follower. I don't have a blog but I'll tell my friends! thanks for a chance to win!

Lise said...

Hei Kristin! Det var en nydelig blogcandy! Et lite innlegg er selvfølgelig på plass i min blogg. :) Ha en fortsatt fin sommerdag!
Klem Lise

Inger Marie said...

Gratulera med jubileet. Har vel fulgt bloggen din siden start tror jeg, alltid mye flott å se på her :)
Nydelig blog candy Kristin krysser fingrene for at den kommer denne veien.
God klem

Moni said...

So gorgeous blog you have and beautiful candy, I linked you on my blog! Hugs, Moni

Natalie "Fifi" said...

Hello! Beautiful candy! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://fifishobby.blogspot.com
Thanks for a chance to win!

Hugs Fifi.

MoooooN said...

Hello! Congratulations to you! What's a candy! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://scrapmooooon.blogspot.com
Thanks for a chance to win!

Tanya

Jacilynn said...

super candy! love your blog. I'm now a follower and I've linked you.
Hugs

Jerusha said...

Great candy! I have linked you to my blog!

Chrissy said...

Happy Blogaversary! Thanks for the chance to win some awesome candy! I'm linking you to my blog right now!

LINANNA DESIGNS said...

What lovely blog candy Kristin im off to link you to my side bar now. Also have become a follower, generally follow you by my side bar, but i expect its just as easy this weay, hugs Linda x

Annelies said...

Happy Blogoversary! Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Lisa said...

happy blogoversary thanks so much for the chance to win, I added you to my candy bar

Dancing With The Stamps said...

Happy Blogoversary!
That is a wonderful candy. Thanks for the chance to win!

You can find a link to your blog on my sidebar.

Jodi said...

Happy blogaversary! I've linked your giveaway on my blog. Thanks for the chance to win these goodies :)

Sivic said...
This comment has been removed by the author.
Sivic said...

Gratulerer med 2 års jubileumet ditt!!
Det er alltid kjekt å få lov til å bli med i trekningen om en så flott blog candy!!
Ønsker deg en riktig fin sommer!!

Gosia said...

Hi
Thank you for the chance to win. I'm your follower
I put the post about your candy:
http://papierowamargaretka.blogspot.com/search/label/candy

Marit said...

Hei på deg!
Da ligger det et innlegg om candyen din på bloggen min - og da regner jeg med at jeg blir med på trekningen:)
Ha en deilig sommer videre!
Hilsen Marit

Karine MB said...

Hy Kristen, great Candy! Thanks for the chance to win, I've linked your candy on my blog sidebar, and I'm follower too.
Hugs from Brasil.

http://kadesignscrapbook.blogspot.com

Люба said...

Hi! Beautiful candy! I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://www.lyubashka.blogspot.com/
And I'm your Follower!
Thanks for a chance to win!

laure et pascal said...

Thanks for this candy
Here's my link :
http://scrapdelaure.over-blog.com/article-33122862.html

Meche said...

wow lovely blog candy! i dont have a blog yet (i can wait to start one..) but i will tell my friend about your blog candy :)
Hugs,
Meche

p.s: this is my mail if you need something: mecheche@gmail.com

sheffsue said...

Gorgeous candy Kristin...and thank you for the chane to win. I have posted here

Sue x

Nikki said...

Hi Kristin
Fantastic Candy You've got I have posted your Candy Here in my sidebar
Thanks You For the Chance
Huggs ♥ Nikki C ♥

Suzy said...

Very nice candy.
I post about it on my blog and put it in my side bar.

rachel said...

Yu have beautiful blog!!!!! and lovely candy!!:):):): greetings from Poland!:)
rachel
http://jedit-kolory.blogspot.com/

Happy Crafter said...

Hi Krisin, you have fab candy there thanks for the chance to enter this, i am now followeing you and have linked your candy Here.
Hugzz Val xxx

Wenche said...

Så flott blogcandy! Gratulerer med jubilieumet.

Har lagt til et innlegg om blogcandyen din i bloggen min.

Patty Chalas said...

Happy blogaversary! I've linked your giveaway on my blog. Thanks for the chance to win these goodies !!

vikkithescrapjunkie said...

Hi kristin Happy blogoversary, Thankyou for the chance to win your lovely candy, those floradoodles are gorgeous. I have put a link on my blog and have also become a follower so that i can visit again.
Love n hugs
Vikki xx

Mouse40 said...

Great blog candy! Thanks for the chance to win!
I'm your follower and I posted a link on the sidebar of my blog

Elli said...

Wonderful candy!
I have birthday the same day of July and I will hope!
Thanks!

http://happyelli.blogspot.com/

Lainy's Little Blog said...

Fantastic candy to celebrate your blogoversary. Congratulations and here's to many more successful years! Love your work. I have posted a link to your candy iny my sidebar. Hugs, Lainy xxx

Не Волшебница / Not the magician said...

Hi! I`ve linked this sweet candy on my sidebar.
I'm a follower.
http://svedimma.blogspot.com/

Thanks
Svetlana

Anonymous said...

My friend Linda has you on her blog and I am new at this. Thankyou for giving me the opportunity in winning!
I will tell all my friends!Chriss

kellyjean said...

Thank you! Lovely blog! linked and following

raindropecho said...

Happy Blogoversary!! Congratulations :) Thanks for offering up such yummy candy! I've posted up your candy on the sidebar of my blog HERE. Thanks for the chance to win!

Ori said...

Happy Blogoversary :)

I've linked your blog candy on my origena.blogspot.com
thanks for making this available

Meche said...

wow lovely blog candy! i dont have a blog yet (i can wait to start one..) but i will tell my friend about your blog candy :)
Hugs,
Meche

p.s: this is my mail if you need something: mecheche@gmail.com

jane said...

Thank you for being the inspiration that you are..
I have linked from my sidebar

Ingrid said...

Hallo Kristin!
Beautiful candy!!!
Happy blogaversary!
Thank you for the chance to win. I've put a link on my sidebar.
Hugs,ula

IRIT SHALOM said...

GREAT CANDY AND HAPPY BLOGOVERSARY!!
I ADDED YOUR CANDY TO MY BLOG ON LEFT SIDEBAR- HERE IS THE LINK:
http://iritshalom.blogspot.com/

retiredheather said...

Congrats on your blogoversary. Your blog is great. I have linked your candy on my sidebar.
Hugs
Heather

Angie said...

Happy Blogoversary,
Your blogs wonderful,
Have put a link on my sidebar for you,
Keep up the super work,
Hugs
Angie

HazelQ said...

Hi Kristin! Thank you so much for the change to win this! I posted the candy on my blog, here's the link: http://happyscrappygirl.blogspot.com/2009/06/more-candy-for-me-and-you.html
Congratulations on your Blogoversary :)

Agus :) said...

Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) Im going to link your blog right now!
Here is my blog.
Hugs
Agus

sheene said...

love your candy! thanks for the chance to win them.. ive linked ur candy on my sidebar!

xxx
sheene

Dot Scrap said...

Hej Kristin.

Det er en skøn blog candy du har gang i.
Jeg har lavet et link til din blog og blogcandy på min blog: www.dot-scrap.blogspot.com
Så er der kun tilbage at håbe på at lykkens gudinde kigger forbi.

galvaostfamily said...

Hello,
I've put a link on my sidebar!
Hugs
Samantha

Renatinha said...

Hallo!
Beautiful candy!!!
Happy blogaversary!
Thank you for the chance to win. I've put a link on my sidebar.
Hugs,Renatinha

Tone said...

Gratulerer! :) Jeg har laget ett innlegg om bloggen din hos meg :)

Lisa said...

happy blogoversary and thanks so much for the chance to win

Linda said...

Gratulera Kristin :)
Har laga eit innlegg om deg på siå mi :)

Edys Gonçalves said...

Yeees.... I've linked your blog on my sidebar: http://www.scrapfolia.com/

Hugs

jasminduft said...

Wow! What a fantastic giveaway!
I've just added a link back to your blog on my sidebar. Please count me in the drawing. Thanks a lot for a chance to win! I'd love to win all the things you're offering!

Andrea said...

Gracias por dejarnos participar!!
Muy lindo candy!!
Me encantaria ganar!!!
Besos desde Argentina!!!!

ZIELONA said...

Very nice blog candy :) :)
Hugs from Poland :*

http://zielona.blogspot.com/2009/07/sodkosci-kolejny-raz.html

Carla Brenes said...

Agora também sigo o seu blog!!