Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, September 14, 2009

And again..... a christmascard!!!!!!

Yepp, I am showing you a christmascard again today. I've used Tanja's great sketch #45 on Just Christmas and Birthdaycards. I loved the sketch because it was very easy to work with (and I love simple and easy) :) My image is coloured with Distress Inks and Twinkling H2O.

Jada, jeg har enda et julekort å vise fram til dere i dag. Denne gangen har jeg brukt Tanja's skisse nr. 45 på Just Christmas and Birthdaycards. Det er en veldig grei og enkel skisse å jobbe med og jeg likte den veldig godt (jeg elsker alt som er enkelt og greit!) :) Motivet mitt er fargelagt med en blanding av Distress Ink og Twinkling H2O. On the left side I've stamped a christmascarol.
Innsiden er stemplet med et julesang-stempel fra Stempelglede.



Last post I said that I had made 34 or 35 christmascards this year, but the actual number was 36!! So this card is number 37. Yuhuu! Still going strong and I will add another christmascard next week as well :)
Have a great start of your new week.
I mitt forrige innlegg skrev jeg at jeg hadde laget 34 eller 35 julekort i år, men det var kort nr 36 jeg viste dere!! Dette er altså julekort nr. 37 i år. Herrrrlig!!! Og jeg fortsetter ivrig videre og kommer nok til å legge til et nytt julekort neste uke også :)
Ha en fortsatt fin start på den nye uken. Og godt valg!!!

Kristin :)

5 comments:

Pia said...

super nydeligt kort

Nennu said...

Very beautiful card! You have already made so many christmas cards... Thanks for visiting in my blog!

Rosette said...

What a beautiful card Kristin :) The papers are really yummy looking!! :)

Janne said...

Koselig julekort:) Herlige detaljer. 37 kort!!??!!!! Jeg som er (var) fornøyd med å ha starta julekortproduksjonen min...sukk.
Ha ei fin uke;9

nessy said...

amazing xmas card kristin ( can never make too many xmas cards!!)
love that snowman ~and the xmas detail!!
vanessa xx